برگزاری دوره تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

حجت الاسلام کلانتری گفت: دوره تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و انجام امور فرهنگی در جامعه اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «ابراهیم کلانتری»، امروز (شنبه 31 اردیبهشت) در برگزاری دوره تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: این دوره تخصصی به همت مرکز «خدام افتخاری و فعالیت های جهادی حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع)» و با حضور ۴۰۰ نفر از خدام افتخاری خواهر و سخنرانی استاد «علی تقوی» برگزار شده است.

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) افزود: حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برنامه های متعددی دارد که تشکیل گروه آمرین به معروف از جمله آنهاست.

وی اضافه کرد: دشمنان ما با استفاده از رسانه ها و هزینه کردن زیاد برای مقابله با فرهنگ حجاب سعی دارند مظاهر اخلاقی جامعه را هدف قرار دهند زیرا می دانند وقتی ارزش پوشش زن ایرانی انقلابی مسلمان، شکسته شود به دنبال آن ارزش های دیگر نیز نابود می شود.

حجت الاسلام کلانتری حجاب را یک ارزش الهی در جامعه دانست و بیان کرد: کنار گذاشتن حجاب موجب  پدیداری بسیاری ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی در جامعه می شود و ضد ارزش ها جای ارزش ها را خواهد گرفت که نمونه آن هم اکنون در جوامع غربی دیده می شود.

وی ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی، شهدا، جانبازان و رزمندگان سرافراز ما ایثارها کردند و در بحث مدافعین حرم، شهید سلیمانی ها، همدانی ها و حججی ها و بسیاری شهدای گمنام داده ایم و در جنگ اقتصادی، متخصصان و مسئولان باید تلاش فراوان کنند و در جهاد فرهنگی و حوزه عفاف و حجاب، بانوان مسلمان نقش موثری دارند.

حجت الاسلام کلانتری تصریح کرد: تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر از مظاهر تقواست و با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در این حوزه سعی بر کسب موفقیت های لازم داریم.

کد خبر 1177315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha