مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن از ماموریت های مهم کانون مساجد است

باقری گفت: مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن از ماموریت های مهم کانون مساجد است و فعالیت های مهم کانون زینبیه نکا هم در این راستاست.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کانون مساجد دارای کارکردهای مختلف فرهنیگ و اجتماعی و در سال های اخیر اقتصادی است که باید تلاش شود تا در همه این موارد کارها به بهترین نحو اجرایی شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد از بدو تاسیس تاکنون در کتار فعالیت های دینی و مذهبی، کارکردهای مختلفی را ظهور و بروز داده اند و در دوران کرونا با بسیج همگانی اعضا در خط اول مقابله با ویروس کرونا بودند.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون زینبیه نکا هم فرصت سازی خوبی برای رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان و نسل جوان داشته است و در این راستا با هدایت جوانان به برنامه های فرهنگی و ارزشی در این بخش نقش موثری ایفا کرده است.

 

باقری گفت: مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن از ماموریت های مهم کانون مساجد است و فعالیت های مهم کانون زینبیه نکا هم در این راستاست.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: ایجاد تنوع برنامه متناسب با نیازهای روز و شرایط مسجد یکی از فعالیت های مهم کانون زینبیه نکا بوده که با قوت اجرایی شده و جوانان و نوجوانان فراوانی را با همین جذاب سازی جذب مسجد و کانون مسجد کرده ایم.

 

وی یادآور شد: در ادامه راه هم با توجه به هجمه های ریز و درشت دشمنان همواره پای ارزش های انقلاب و اسلام ایستاده‌ایم و با تربیت نیروهای جوان انقلابی، ضمن اعلام وفاداری خود به نظام، در راستای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن اقدام می کنیم.

کد خبر 1177337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha