دستگاه‌های خدمت‌رسان براساس تجارب مسکن مهر، کار نهضت ملی سرعت ببخشند

استاندار کردستان گفت: دستگاه‌های خدمت‌رسان باید براساس تجارب مسکن مهر زمینه انجام سریعتر کار نهضت ملی را انجام دهند و به موازات شروع کار مسکن ملی چشم‌انداز فعالیت خود را پیگیر باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان ظهر شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در جلسه شورای مسکن استان که در سالن شهدای گمنام استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: در مقدمات مسکن توقفات زیاد و سیر کار کند شده است.

 

 

وی افزود: تاکید می‌کنم مسئول اصلی مسکن در شهرستان‌ها فرمانداران هستند و در جلسات بعد باید فرمانداران گزارش مصوبات را ارائه دهند تا وضعیت مسکن ملی تعیین تکلیف شود.

 

 

استاندار کردستان یادآور شد: مدیران دستگاهها به ویژه راه‌ و شهرسازی و دستگاههای خدمت رسان و بانکها نیز باید در حوزه مسکن شهرستان‌ها پاسخگو باشند.

 

 

زارعی کوشا با تقدیر از ثبت اسناد استان بیان کرد: براساس مصوبه شورای عالی مسکن باید تا پایان شهریور ماه تعهدات را مشخص و در شهرستان‌ها زمین را تامین کرده باشیم بنابراین باید در این مدت مشکلات تعارض زمین حل شود.

 

 

وی افزود: پیگیری زمین ۱۴۷ هکتاری قروه می‌تواند تحول بالایی در حوزه مسکن در این شهر ایجاد کند و باید در تمام شهرها براساس درخواست متقاضی پیگیر تامین زمین باشیم.

 

 

استاندار کردستان با بیان اینکه مریوان محدودیت‌هایی دارد و باید مشکل این شهر جدی‌تر دیده شود، گفت: دستگاههای خدمت‌رسان باید براساس تجارب مسکن مهر زمینه انجام سریعتر کار نهضت ملی را انجام دهند و به موازات شروع کار مسکن ملی چشم‌انداز فعالیت خود را پیگیر باشند.

 

 

وی خواستار تعیین تکلیف وضعیت مسکن در تمام شهرهای استان شد و اضافه کرد: ساخت مسکن  فرصتی برای مدیریت شهر و شهرداری‌هاست و باید از این فرصت بخوبی استفاده شود.

 

کد خبر 1177342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha