رهگیری اشتغال مهارت آموختگان فنی و حرفه ای مازندران انجام شد

درویشی با بیان اینکه عملکرد مراکز آموزش فنی و حرفه ای مازندران در دوبخش مشاوره و رهگیری مهارت آموختگان در سال ۱۴۰۰ مورد ارزیابی قرار گرفت، گفت: مشاوره و هدایت آموزشی حلقه اتصال آموزش و اشتغال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید حسین درویشی» امروز(۳۱اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملکرد مراکز آموزش فنی و حرفه ای مازندران در دوبخش مشاوره و رهگیری مهارت آموختگان ارزیابی می شود، اظهار کرد: سال گذشته این مهم به درستی صورت پذیرفت.

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: هدف از مشاوره کارآموزان، انتخاب درست رشته آموزشی بر اساس قوای جسمانی، تحلیل ذهنی بوده تا داوطلبین کسب مهارت با کمترین خطا رشته مورد علاقه خود را انتخاب و به یک توانایی شغلی مطلوب برسند.

 

وی بیان کرد: با توجه به دولت الکترونیک این خدمت بصورت الکترونیکی انجام می پذیرد که بر اساس ارزیابی عملکرد مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سال گذشته مراکز سوادکوه، بهشهر و نکا به ترتیب رتبه های اول تا سوم را اخذ کردند .

 

درویشی در خصوص رهگیری اشتغال مهارت آموختگان افزود: یکی دیگر از خدماتی که توسط مراکز آموزش فنی و حرفه ای مازندران انجام می پذیرد رهگیری اشتغال مهارت آموختگان می باشد که هدف آن بررسی وضعیت اشتغال کارآموزان پس از طی دوره آموزشی است.

 

وی اضافه کرد: عملکرد رهگیری شغلی مهارت آموختگان مراکز دولتی  استان در سال ۱۴۰۰مورد ارزیابی قرار گرفت که مراکز آموزش فنی و حرفه ای نکا، قائم شهر و امیرکلا رتبه های اول تا سوم را به ترتیب کسب کردند.

کد خبر 1177358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha