اعلام فراخوان ادبی «اینجا دیار لاله‌هاست...» در کرمانشاه

 سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه،گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، فراخوان ادبی «اینجا دیار لاله‌هاست...» از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه منتشر شد.

محمد خیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن سالروز سوم خرداد ،گفت: سوم خردادماه سال ۶۱ یکی از مهمترین نقاط عطف تاریخ جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است که توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر کشور را رقم بزند و صدام و رژیم بعثی عراق را که از سوی ابرقدرتهای جهان حمایت می شد از پای در آورد و خرمشهر، شهر خون آزاد شد.

 

 

 سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه افزود: پیروزی و آزادی خرمشهر به همه جهان ثابت کرد که مردم ایران ، مردمی متحد و فداکار هستند که جان خود را ، فدای آزادیِ خاک میهنشان می کنند و اجازه نمی دهند کسی وارد خاک پاک میهنشان شود. مردم ما ، همه با هم هستند و همین ، رمز پیروزی ما بر دشمن ها است.

 

 

 

وی خاطر نشان کرد: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در سراسر استان کرمانشاه می‌توانند آثار ادبی خود را در قالب‌های شعر و داستان متناسب با موضوع فراخوان  تا دهم تیرماه جاری به نشانی www.kermanshah.kpf.ir  ارسال کنند.

 

 

خیاط زنجانی اظهار کرد: برگزیدگان طی مراسمی باشکوه معرفی می‌شوند و با اهدای لوح و جوایز فرهنگی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
 

کد خبر 1177368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha