انتشار آلبوم هویت یک هنرمند است که سالیان سال شنیده می شود

آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی با بیان اینکه آلبوم هویت کاری یک هنرمند است، گفت: انتشار آلبوم«حال نامعلوم » از سوی مصطفی راغب حرکت ارزشمندی است و یک اثر از هنرمند تا سالیان سال باقی می ماند.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مراسم رونمایی از آلبوم «حال نامعلوم » مصطفی راغب پیش از ظهر امروز شنبه 31 اردیبهشت با حضور اصحاب رسانه و عبدالجبار کاکایی، شاعر و ترانه سرا، محمدرضا چراغعلی،آهنگساز، حسن اردستانی، مدیر موسسه آوازی نو در تالار وحدت برگزار شد.

 

در این مراسم « محمدرضا چراغعلی»، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی یکی از قطعات آلبوم «حال نامعلوم » گفت: در آیین رونمایی غرض نقد نیست و غرض حمایت است به جهت اینکه آلبوم را نشنیدیم هنوز نقد نمی توانیم بکنیم.  مصطفی راغب هنرمند خوبی است که بازخورد آثارش را از مردم گرفته است و 4 خرداد ماه هم کنسرت می دهد.

 

وی با اشاره به دلایل حمایت اش از مصطفی راغب گفت:  راغب خواننده‌ای است که پایه خوانندگی‌اش بر اساس موسیقی ایرانی است و دارای رنگ و لعابی از موسیقی ایرانی است که می‌تواند حائز اهمیت باشد. او با این پایه وارد عرصه موسیقی پاپ شده است من از سال‌ها قبل که در یزد زندگی می‌کرد متوجه صدای متفاوت او شدم.

محمدرضا چراغعلی اظهار کرد: در روزگاری که آلبوم منتشر نمی شود،  انتشار آلبوم «حال نامعلوم» اتفاق مبارکی است. عمر هنرمندانی که به سمت انتشار آلبوم نمی روند به اندازه عمر آنها در  فضای مجازی است. آلبوم هویت کاری یک هنرمند است. این حرکت، حرکت ارزشمندی است و یک اثر هنرمند به عنوان اثر شنیده شده سالیان سال می ماند.

 

وی خاطر نشلان کرد: اسم آلبوم را دوست دارم «حال نامعلوم» حال امروز همه ماست. در ادبیات معاصر و در شرایط اقتصادی امروز همه خوف و رجا داریم نمی دانیم سرنوشت مان چه خواهد شد.

 

این آهنگساز گفت: من تجربه یک دوره همکاری  در رادیو با آقای راغب دارم، بزرگترین نکته برای من شخصیت و اخلاق راغب است  و همین باعث شد از همکاری با او لذت بردم. باید از هنرمندان جوان و با دانش در عرصه موسیقی حمایت کرد و آقای راغب یکی از این هنرمندان است.

کد خبر 1177409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha