هرچه دارم از اهل بیت(ع) دارم

مصطفی راغب گفت: صدای من ۱۰ روز ماه محرم وقف یکی از هیئت های یزد است، هرچه دارم از اهل بیت دارم اعتقاد من قرآن و اهل بیت است.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مراسم رونمایی از آلبوم «حال نامعلوم » مصطفی راغب پیش از ظهر امروز شنبه 31 اردیبهشت با حضور اصحاب رسانه و عبدالجبار کاکایی، شاعر و ترانه سرا، محمدرضا چراغعلی،آهنگساز، حسن اردستانی، مدیر موسسه آوازی نو در تالار وحدت برگزار شد.

 

در این مراسم « مصطفی راغب» خواننده آلبوم «حال نامعلوم » گفت: خدا را شاکرم به خاطر لطف اش همیشه شامل حالم بود و هر چیز که در زندگی دارم از لطف پروردگار و نگاه خدای یکتاست و انسان هایی که سر راه بنده حقیر قرار داد. انسان هایی که هر کدام برای من عزیز هستند، باید تشکر کنم از یک برادر که در کنارش یاد گرفتم. مهندس حسن اردستانی عزیز،  مدیریت موسسه آوازی نو که بدون اغراق دست خیلی از جوان ها را گرفتند و حامی هنر و هنرمند هستند. سپاس ویژه از بزرگواران و پیشکسوتان عزیزی که حق زیادی بر گردن من دارند استاد حمیدرضا نوربخش، علی جهاندار، مجید کیانی و اکبر عزیزی؛ من در ابتدای کار هستم و هنوز صفرم؛ هنر مانند اقیانوس است که اگر در آن پای بگذاری باید شنا کنی.

 

وی افزود: ما سعی کردیم آن جور که باید و درخور فرهنگ و ادب مردم سرزمین مان هست، این اثر را ارایه بدهیم. برای تولید یک آلبوم در پشت صحنه خیلی ها فعالیت می کنند و به اسم خواننده تمام می شود و این درست نیست.

 

مصطفی راغب  درباره آلبوم «حال نامعلوم» توضیح داد: حال نامعلوم زبان انسان عاشقی است که از تلخی و شیرینی عشق هر دو را دوست دارد گاهی در تصورات رسیدن به حضرت یار چهره خندان دارد و گاهی در نرسیدن دچار اضطراب و پریشانی است و چقدر شیرین است سرگشتگی عالم عشق.

 

وی درباره در نظر گرفتن سلیقه مخاطبان برای تولید آلبوم «حال نامعلوم» گفت: به نظر من استراتژی تولید تک ترک ها کمک می کند که ما ببینیم مخاطبان ما از ما چه می خواهند اینها به من کمک شایانی کرد که مخاطبان من چه نوع آهنگ ها و چه ژانرهایی را می خواهند نتیجه آنها آلبوم حال نامعلوم شد.

این خواننده تاکید کرد: سعی شده  آلبوم «حال نامعلوم» با توجه به در نظر داشتن سلیقه های مردم درخور شأن و فرهنگ مخاطبان با اصالت سرزمین آریایی مان و کشورهای فارسی زبان ساخته شود .

 

 وی درباره همراهی با مردم در دوران مشکلات اقتصادی اظهار کرد: مشکلاتی که گریبانگر همه انسان ها هست چه من هنرمند و چه انسان ضعیف جامعه، تنها راه امید داشتن به یک شخصی که همه ما منتظرش هستیم همه ما منتظرش هستیم که یک شخصی بیاید و عدالت را در سراسر جهان هستی برپا کند. همه ما منتظر انسان پاکی هستیم کسی که ناپاکی ها را از بین ببرد و عدالت را برپا کند. ما در کنار مردم چه کار می توانیم انجام دهیم. دوست دارم کنسرت بزرگ رایگان در یک سالن ورزشگاه که همه در آن شرکت کنند؛ امید دارم مسئولان شرایط را فراهم کنند و من هم آماده برگزاری کنسرت برای اقشار ضعیف هستم.

 

مصطفی راغب تصریح کرد: دغدغه ما تولید آثار فاخر و ماندگار است. هر هنرمندی دغدغه اش همین است گاهی ما درگیر شرایط و محیط می شویم باید حواسمان باشد که درگیر حواشی نشویم هدف ما تولید موسیقی فاخر چه در پاپ و چه در موسیقی تلفیقی هستیم.

 این هنرمند در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تناقض رفتاری در اجرا در مراسم های مذهبی و خوانندگی گفت: تناقضی نمی بینم در هنری که آمیخته شده با معنویت من، به ظن من هیچ تناقضی بین این دو نیست روح استاد لطفی شاد می گفت فرق نمی کند در چه پوششی هستی و با چه تفکری سازی می زنید و طراحی می کنید گفتند صدای تاری که از مضراب تار می شنوید درست است که از این سیم هاست. اون صدا از قلب نوازنده است، این جمله من را تکان داد، صدای اصلی خواننده از قلب اش بیرون می آید فرقی نمی کند با چه تفکری است هنر و معنویت با یکدیگر تفاوتی ندارند یکی عاشق کورش است یکی عاشق امام حسین است، همه چیز به دل انسان است فرقی نمی کند من کار شاد بخوانم و یا معنوی بخوانم. صدای من 10 روز ماه محرم وقف یکی از هیئت های یزد است، من هرچه دارم از اهل بیت دارم اعتقاد من قرآن و اهل بیت است. استاد شجریان با تلاوت قرآن شروع کردند، ربنای استاد شجریان برگرفته از عقایدشان است، اگر ماندگاری می بینید از همان عقیده است.

 

 

کد خبر 1177413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha