اصحاب رسانه اهداف دولت در جراحی اقتصادی را تبیین کنند

حجت الاسلام سید بهروز حسینی زاده گفت: امروز اصحاب رسانه در بحث اهداف دولت از جراحی اقتصادی، وظیفه تبیین و روشنگری دارند تا نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز حجت الاسلام «سید بهروز حسینی زاده» در نشست خبری رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با اصحاب رسانه، گفت: یکی از وظایف خبرنگاران، تحقیق است و باید اخبار تولیدی براساس حقایق باشند تا به گروهی یا شخصیتی آسیب وارد نشود.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با اشاره به این که قرآن کریم می فرماید؛ ای کسانی که اهل تقوا هستید از خدا پروا کنید و سخن درست و محکم بگویید، ابراز کرد: باید خبرنگاران با آیات قرآن کریم بیشتر مانوس شوند و به پیام و تفسیر آیات دقت کنند.
 
وی صداقت را یکی از مولفه های اخلاقی اصول خبرنگاری برشمرد و اظهار کرد: خبرنگاران در عین حال نوشتن اخبار موثق باید در صورت وقوع مشکلات سریع اخبار را با صداقت انعکاس دهند.
 
حجت الاسلام حسینی زاده با بیان این مطلب که ۲ نوع جهاد در راه خدا داریم، خاطرنشان کرد: یکی جهاد و رزم در میدان نبرد است که رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند و جهاد دیگر، تبیین است.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ جهاد تبیین فریضه واجب و فوری است همه باید به این مهم ورود پیدا کنند.
 
وی ابراز کرد: یکی از مباحث امروز، جراحی اقتصادی دولت است که رییس جمهوری شجاعانه در حال انجام آن است از آنجایی که دشمن به دنبال ناامیدی مردم از نظام و انقلاب اسلامی است بنابراین باید این طرح برای مردم تبیین شود.
 
حجت الاسلام حسینی زاده در خاتمه جهاد تبیین را جهاد برای روشنگری و بصیرت افزایی دانست و گفت: امروز اصحاب رسانه در بحث اهداف دولت از جراحی اقتصادی، وظیفه تبیین و روشنگری دارند تا نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.
کد خبر 1177462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha