«دیبا» برندی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در زمینه مد و لباس است

قانعی گفت: «دیبا» برندی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در زمینه مد و لباس است که نه تنها به دنبال موازی ‌کاری و یا رقیب برای پویش‌ گران مد ولباس نخواهد بود که بستر ساز پویایی بیشتر هنرمندان و صنعتگران آن باید باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا قانعی»، امروز (شنبه 31 اردیبهشت) در دومین نشست کارگروه مد و لباس استان فارس گفت: استان فارس با دارا بودن دیگرگونگی‌ های بسیار زیاد در زمینه پوشش و پوشاک سنتی خود، توانمندی آن را دارد که بتواند در بخش پوشاک اقوام ایرانی جشنواره بین‌المللی مد و لباس «فجر»، پذیرای دیگر اقوام ایرانی باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: برگزاری مسابقه‌ های مد و لباس در شناسایی توانمندی ‌ها نقش موثری دارد که بایستی در کارگاه‌ها و دیگر رویدادها فرهنگی و هنری پرورش یابند.

وی اضافه کرد: شناسایی و پرورش استعدادها، پله نخست خواهد بود و بایستی دیدگاه خود را به سوی پیوند آن‌ها با تولیدکنندگان و فروشندگان برد زیرا تا هنگامی که هنر همگانی نشود، کاری انجام نشده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فاس، «دیبا» را برندی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در زمینه مد و لباس دانست و عنوان کرد: «دیبا» نه تنها به دنبال موازی ‌کاری و یا رقیب برای پویش‌ گران این هنرصنعت نخواهد بود که بستر ساز پویایی بیشتر هنرمندان و صنعتگران آن باید باشد.

خاطر نشان می شود، دومین نشست کارگروه مد و لباس استان فارس به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و با حضور مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس، نماینده دانشگاه فنی و حرفه‌ای دختران شیراز، نماینده موسسه علمی، مدیرمسئول موسسه فرهنگی و هنری «شهرراز» و نماینده موسسه فرهنگی و هنری «ماسا»، نماینده جبهه مشارکت مردمی عفاف و حجاب و «سید ارسلان حسینی»، «آفاق امیریان» و «شریعت بدر»، از پویش‌ گران پویا و متخصصان مد و لباس استان فارس و کشور در تالار گفتگوی اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی فاس برگزار شد.

کد خبر 1177487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha