برگزاری نشست مشترک مدیرکل و کارشناسان دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر

نشست مشترک مدیرکل و کارشناسان دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل و کارشناسان دفتر امور اجتماعی استان بوشهر با هدف تبادل اطلاعات و تجربیات در بخشها و موضوعات مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مدیرکل و کارشناسان دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری در سفر دو روزه به استان بوشهر علاوه بر بازدید از دفاتر تسهیل گری محله در شهرستان برازجان و شهر بوشهر در محله های کمتر برخوردار و دارای آسیب های اجتماعی، پای صحبت های مدیران و کارشناسان این دفاتر نشستند و در جریان آخرین اقدامات و فعالیت های این دفاتر  در راستای حل مشکلات و معضلات این محلات قرار گرفتند.

 

مسعود نوری هدف از این سفر دو روزه را بازدید از دفاتر تسهیل گری در نقاط مختلف استان بوشهر با هدف استفاده از تجارب این دفاتر برای راه اندازی این دفاتر در بخشهای آسیب پذیر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

 

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به توصیه ها و دغدغه های استاندار و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در جهت رفع مشکلات مناطق آسیب پذیر و کمتر برخوردار و پیگیری مطالبات این مناطق ، نشستی در اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با حضور مدیران کل و کارشناسان دو استان برگزار و در خصوص موض.عان مختلف بحث و تبادل نظر شد.

 

نوری از پیگیری ویژه و رایزنی با معاونت امور اجتماعی کشور برای راه اندازی دفاتر تسهیل گری در استان خبر داد و گفت: مقدمات راه اندازی این دفتر و اقدامات اولیه انجام گرفت و در تلاشیم این دفاتر در منطقه محروم دیشموک در شهرستان کهگیلویه و مناطق حاشیه نشین شهر یاسوج راه اندازی شود.

 

در این نشست در خصوص راه اندازی  قرارگاه عفاف و حجاب، ساماندهی کودکان کار و تکدی گری و همچنین بررسی آخرین راهکارها و ارائه پیشنهادها برای پیشبرد امور دفاتر اجتماعی و فرهنگی بحث و تبادل نظر شد.

 

موسوی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر نیز در این نشست برگزاری این نشست مشترک به پیشنهاد مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را به فال نیک گرفت و افزود:در این نشست علاوه بر انتقال تجربیات و تبادل گفتگو از سوی مدیران و کارشناسان ،آخرین اظهار نظرات در خصوص تقویت و پیشبرد اهداف دفاتر بیان شد.

کد خبر 1177497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha