مشکلات قضایی مردم در کوتاه ترین زمان حل می شود

حجت الاسلام والمسلمین مصدق گفت: دوره تحول و تعالی قوه قضاییه برنامه‌ریزی کردیم تا مشکلاتی که مردم در ارتباط با دستگاه قضا دارند در کوتاه ترین زمان حل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین «محمد مصدق» امروز (۱خرداد) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: مردم استان خراسان جنوبی در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی از جمله شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های رأی نمونه هستند.

 

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به حدیث امام حسین علیه السلام فرمودند:«أَنَّ حَوَائِجَ النَّاسِ إِلَیکمْ مِنْ نِعَمِ اللَّهِ عَلَیکمْ فَلَا تَمَلُّوا النِّعَمَ فَتَحُوزُوا نِقَما؛ نیازهای مردم به شما (مسؤلان و مردم)  از نعمت های خداوند بر شماست پس از نعمت ها ملول نگردید تا به گرفتاری دچار نشوید»، گفت: برای کارگزاران نظام اسلامی اعم از قوع مجریه، قوه قضاییه و قوه مقننه به لطف خداوند این نعمت فراهم شده که بتوانیم خدمت به مردم کنیم.

 

وی با اشاره به تلاش های شبانه‌روزی کارکنان قوه قضاییه ادامه داد: امیدواریم زحماتی که همکاران قضایی و اداری ما می‌کشند ذخیره آخرت آنان قرار گیرد و ما بتوانیم قدمی در راستای حل مشکلات مردم برداریم.

 

مصدق در پایان تأکید کرد: در قوه قضاییه در این دوره تحول و تعالی برنامه‌ریزی شده تا مشکلاتی که مردم در ارتباط با دستگاه قضا دارند در کوتاهترین زمان حل شود.

 

 

کد خبر 1177523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha