دولت مصوبه شورای عالی کار مبنی بر افزایش حقوق بازنشستگان را اجرایی کند

نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه دولت مصوبه شورای عالی کار مبنی بر افزایش حقوق بازنشستگان را اجرایی کنند،گفت: امروز بازنشستگان که حقوق حداقلی را دریافت می کنند در وضعیت تورم و گرانی با مشکلات جدی روبه رو هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،محمدحسن آصفری  در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه(۱خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت:  انتظار می رود دولت مصوبه شورای عالی کار مبنی بر افزایش حقوق بازنشستگان به ویژه بازنشستگانی که حداقل حقوق را می گیرند، در هیات دولت بررسی و زودتر تایید کند.

نماینده اراک در مجلس  اظهار کرد:  امروز بازنشستگان که حقوق حداقلی را دریافت می کنند در وضعیت تورم و گرانی با مشکلات جدی روبه رو هستند و انتظار می رود هرچه سریع تر افزایش حقوق آنان محقق شود.

همچنین سلمان اسحاقی در تذکری گفت:  اخیرا معاون وزیر جهاد کشاورزی به خرید گوشت از کشورهای دیگر اشاره داشته است در حالی که این موضوع خلاف اقتصاد مقاومتی می‌باشد. دولت مکلف است که خرید گوشت را در وهله اول از عشایر و دامداران روستایی انجام دهد و اگر دچار کمبود شد نسبت به واردات اقدام کند.

نماینده قائنات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی از عشایر و روستایی‌ها به خاطر نبود نهاده‌های دامی با مشکلاتی مواجه شده‌اند. اکنون وزارت جهاد کشاورزی با خرید گوشت گاو از آنها باید حمایت کند این اقدام  نماد اقتصاد مقاومتی می شود.

کد خبر 1177587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha