رویکرد شهرداری شیراز در زمینه ورزشی بر پایه توسعه ورزش همگانی است

مشفقیان با اشاره به اینکه رویکرد شهرداری شیراز در زمینه ورزشی بر پایه توسعه ورزش همگانی است، گفت: بحث استعداد یابی و حمایت از استعدادهای ورزشی از سیاست های ما هست و باشگاه ورزشی شهرداری شیراز با تامین این هدف راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی مشفقیان»، امروز (یکشنبه 1 خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیشترین تقاضای احداث زیرساخت برای سالن های جدید ورزشی است، گفت: در سال جاری کلنگ احداث چند سالن چندمنظوره ورزشی و چمن مصنوعی را به زمین می زنیم و فضاهای ورزشی طی سه سال آینده به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اظهار کرد: شیراز یکی از محروم ترین شهرها در سرانه های ورزشی است و فضا برای ورزش قهرمانی و همگانی چندان مطلوب نیست و کمک می دهیم سرانه فضای ورزشی توسعه یابد.

معاون فرهنگی شهردار شیراز با اشاره به اینکه رویکرد شهرداری شیراز در زمینه ورزشی بر پایه توسعه ورزش همگانی است، اضافه کرد: بحث استعداد یابی و حمایت از استعدادهای ورزشی از سیاست های ما هست و باشگاه ورزشی شهرداری شیراز با تامین این هدف راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه شهرداری شیراز تیم داری حرفه ای نیست و تنها در زمینه پایه برای استعدادیابی فعالیت می کنیم، تاکید کرد: باشگاه داری در هیچ زمینه حرفه ای در دستور کار ما نیست.

مشفقیان گفت: راه اندازی زیر ساخت های ورزشی اشتغال زایی فراوانی را داشته است و در یک زمین چمن مصنوعی برای قریب 30 نفر اشتغال آفرینی شده است.

کد خبر 1177619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha