عملیات فتح خرمشهر انگیزه و مقاومت در برابر دشمن را افزایش داد/پیگیری درخواست ها از رئیس جمهور

نورصالحی با اشاره به حماسه سوم خرداد و عملیات بیت المقدس گفت: عملیات فتح خرمشهر انگیزه و مقاومت ایرانیان در برابر دشمن را به سبب حمایت الهی افزایش داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمد نورصالحی« نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت سوم خرداد اشاره کرد و اظهارداشت: این رویداد یکی از مهمترین اتفاقات تاریخ جمهوری اسلامی ایران در پیروزی حق علیه باطل بود.

رئیس شورای شهر اصفهان با بیان اینکه فتح خرمشهر از نقطه ها عطف نظام و پیروزی جنگ است، تصریح کرد: عملیات فتح خرمشهر انگیزه و مقاومت ایرانیان در برابر دشمن را به سبب حمایت الهی افزایش داد و واقعیت اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد« برای مردم روشن است.

 

وی ادامه داد: امداد الهی در نبرد حق علیه باطل و پشتوانه عظیمی که رزمندگان را حمایت کرد تا آنان در برابر دشمن تمام مسلح بایستند و نیروهای آنان را به اسارت بگیرند.

نورصالحی اخلاص و دینداری و صداقت رزمندگان را در پیروزی اسلام مهم دانست و تصریح کرد: هر کجایی که صداقت و اخلاص باشد موفقیت و حمایت حضرت حق نیز رقم می خورد.

 

وی مقاومت در برابر دشمن را کارآمد و رمز موفقیت دانست و خاطرنشان کرد: دشمن در برابر این ایستادگی شکست خود و آنان که شهید شدند نیز به فیض عظیم رسیدند.

 

پیگیری درخواست ها از رئیس جمهور

 

نورصالحی به سفرهای استانی رئیس جمهور اشاره کرد و اذعان داشت: این سفر به اصفهان به تاخیر افتاده اما با انجام آن نتایج خوبی را برای استان و کلانشهر اصفهان خواهیم داشت که باید مطالبات پیگیری شود.

 

وی دغدغه حیات زاینده رود و همچنین تقویت زیرساخت های گردشگری از جمله تکمیل مرکز همایش ها و پروژه قطار سریع السیر اصفهان به تهران را از جمله مطالبات شورای اسلامی شهر از رئیس جمهور در این سفرها اعلام کرد و اذعان داشت: حمایت از پروژه های زیرساخت و

حیاتی شهر در حوزه های عمران و حمل و نقل و همچنین کمک به احیا بافت فرسوده جز 30 مطالبه شورای اسلامی شهر است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز بر موضوع مهم توسعه فناوری های نوین و دانش بنیان در این شهر تاکید کرد و گفت: باید به بهره گیری از این ظرفیت در حوزه های مختلف تمرکز کنیم.

وی یادآورشد: استفاده از روش های نوین مثل توسعه گلخانه ای برای حمایت از کشاورزی و دیگر بخش ها لازم است.

کد خبر 1177742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha