برگزاری اختتامیه هفته قرآن و عترت کرمانشاه در دهه کرامت

کرمیان،گفت: مراسم اختتامیه برنامه‌های هفته قرآن و عترت کرمانشاه در دهه کرامت و با حضور مسئولان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

محسن کرمیان،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به اختتامیه هفته قرآن و عترت گفت: برنامه‌های هفته قرآن و عترت کرمانشاه در قالب برگزاری جشنواره‌های هنر‌های نمایشی، شعر و دلنوشته، نقاشی و خوشنویسی، آوا‌ها و نغمات و فیلم و گرافیک برنامه‌ریزی وو در کرمانشاه اجرا شده است.

 

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه ، افزود: هفته قرآن و عترت با اهداف فراهم کردن بستری مناسب برای ارائه آثار الهام گرفته از مفاهیم قرآنی، کشف استعداد‌های جوان و خلاق در زمینه هنر با محور موضوعات قرآن و عترت، حمایت از جوانان مستعد و گروه‌های فعال و خلاق در زمینه قرآن و عترت، معرفی آثار برجسته با موضوع قرآن و عترت برای رشد و گسترش فضای دینی مطابق با فرهنگ ایران اسلامی در استان اجرا شد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: رویکرد برنامه‌های اجرایی این هفته در استان بر مبنای فرهنگی و قرآنی و با هدف توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی برنامه‌ریزی شده بود که در استان با موفقیت پیگیری و اجرایی شده است.
 

 

 

کرمیان اظهار کرد: برنامه های هفته‌های قرآن و عترت در قالب رشته‌های متعددی همچون مسابقات قرآنی، محافل انس با قرآن، نمایشگاه‌های مرتبط که از جمله آن‌ها برپایی نمایشگاه آثار قرآنی هنرمندان کرمانشاهی است، پرداخته می‌شود که نقش بسیار مهمی در سمت و سو بخشیدن به فعالیت‌های این عرصه و رونق بخشیدن در خلق و آفرینش‌های آثار حوزه هنر‌های قرآنی دارد.

 

 

 

کد خبر 1177745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha