موکب «حضرت احمد ابن موسی (ع)» به فضای بهتری برای زائران اربعین تبدیل شود

آیت الله دژکام گفت: به دلیل گرم شدن هوا باید اقداماتی توسط دستگاه های مربوطه انجام شود تا موکب «حضرت احمد ابن موسی (ع)» به فضای آرام تر و بهتری برای زائران اربعین تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (یکشنبه 1 خرداد) در جلسه ستاد اربعین فارس که به میزبانی استانداری برگزار شد، گفت: موکب «حضرت احمد ابن موسی (ع)» در مسیر شلمچه تاکنون کارهای خوبی برای ارائه خدمات به زائران انجام داده است اما به دلیل گرم شدن هوا باید اقداماتی توسط دستگاه های مربوطه انجام شود تا این موکب به فضای آرام تر و بهتری برای زائران اربعین تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: برای ایجاد زائرسرای «حضرت احمد ابن موسی (ع)» نیاز به حمایت همگانی داریم و موجب می شود تا حرم سوم اهل بیت (ع) در کربلا میزبان دائمی زائران باشد.

«حسین درویشی»، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس نیز گفت: در برگزاری آخرین مراسم اربعین به صورت رسمی، صفر تا صد درمانگاه سامرا به عهده جمعیت هلال احمر فارس بود که امسال نیز درخواست این کار را داده ایم و برای رفع مشکلات خروج دارو از مرز تقاضای انجام اقدامات لازم را داریم.

«محمد عبادی نژاد»، معاون عملیات فرماندهی انتظامی فارس نیز در این ستاد عنوان کرد: برای تامین امنیت زائران اربعین و امنیت عبور و مرور آنها برنامه هایی توسط نیروی انتظامی استان در نظر گرفته شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی فارس افزود: فرماندهی انتظامی استان فارس، عضو نیروی امنیتی ستاد اربعین است و آمادگی تامین کامل امنیت زائران اربعین را دارد.

خاطر نشان می شود، نماینده دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این جلسه از تامین دارو برای زائران اربعین خبر داد.

کد خبر 1177759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha