ادارات و سازمان های استان فارس زائران اربعینی اعزام کنند

ایمانیه گفت: زیارت اربعین میان شیعیان جایگاه والایی دارد و ادارات و سازمان های استان فارس نیز باید عده ای را به عنوان زائران اربعین به عنوان سفرای سازمان خود به زیارت اربعین اعزام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (یکشنبه 1 خرداد) در جلسه ستاد اربعین فارس که به میزبانی استانداری برگزار شد، گفت: زیارت اربعین میان شیعیان جایگاه والایی دارد و ادارات و سازمان های استان فارس نیز باید عده ای را به عنوان زائران اربعین به عنوان سفرای سازمان خود به زیارت اربعین اعزام کنند.

استاندار فارس افزود: استانداری فارس نیز شماری از کارکنان خود و فرمانداری ها را به سفر اربعین اعزام خواهد کرد و از شهرداران شهرهای مسیر اربعین در فارس خواستار انجام اقدامات لازم هستیم.

وی تاکید کرد: تعداد پروازهای اضافه برای ایام اربعین پیش بینی شود و در خصوص تامین بهداشت زوار و کنسولگری عراق باید از هم اکنون اقدامات لازم را پیش بینی شود.

ایمانیه با تاکید بر لزوم حمایت از سفرنامه های اربعین عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز برای حمایت از بهترین سفرنامه اربعین باید فراخوان دهد.

کد خبر 1177770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha