نخستین همایش ۲ روزه ملی توسعه سرمایه گذاری در شیراز کاربردی بود

هاجری گفت: نخستین همایش ۲ روزه ملی توسعه سرمایه گذاری در شیراز کاربردی بود و و انعقاد سه تفاهم نامه ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی برای پیشرفت شهر شیراز واقعیت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هاجری»، امروز (یکشنبه 1 خرداد) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برگزاری نخستین همایش 2 روزه ملی توسعه سرمایه گذاری در شیراز، مبارک و پر برکت ترین پدیده ای بود که روزهای پایانی اردیبهشت توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: نخستین همایش 2 روزه ملی توسعه سرمایه گذاری در شیراز کاربردی بود و انعقاد سه تفاهم نامه 13 هزار و 500 میلیارد تومانی برای پیشرفت شهر شیراز و ارائه 70 طرح و بسته سرمایه گذاری آماده صدور مجوز در شیراز حقیقت دارد.

وی با اشاره به انتقال زندان «عادل آباد» شیراز بیان کرد: مدیرکل امور زندان های فارس از شهرداری شیراز برای انتقال این زندان تقاضای همکاری کرده است که اقدام رضایت بخشی است.

هاجری ادامه داد: از کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر شیراز برای انتقال کارخانه سیمان، پشم شیشه، روغن نباتی «نرگس» و پادگان های نظامی از به خارج از شهر تقاضای انجام اقدامات لازم را داریم.

وی ادامه داد: کلنگ زنی و آغاز ساخت اولین تصفیه خانه محلی با هم افزایی شهرداری شیراز و شرکت آب و فاضلاب اقدام مطلوبی است و گسترش تصفیه خانه های کوچک  محلی، می تواند آثار پدیده تلخ خشکسالی را کاهش دهد و از هدر رفت فاضلاب و روان شدن آن در فضای باز و بوی نامطبوع جلوع گیری کند.

وی اضافه کرد: طرح «هر محله یک زورخانه»، ورزش باستانی و روحیه جوانمردی را گسترش می دهد و روش و منش پهلوانی باید عمومیت پیدا کند.

هاجری با اشاره به حرکت جهادی مسکن ملی سازی در کل کشور و شهرداری کلانشهرهای تهران، اصفهان، مشهد و تبریز و شیراز گفت: شور و نشاط و روحیه جهادی در حوزه نهضت مسکن سازی ملی مشاهده نمی شود و شهرداری حداقل برای کارکنان خود باید به این نهضت بپیوندد.

کد خبر 1177798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha