کتاب «نبرد انرژی» گامی موثر در عرصه بین الملل برداشته است

حجت الاسلام سبزیان گفت: کتاب «نبرد انرژی» با نگاهی جدید و قابل تحسین به بیانیه گام دوم انقلاب، گامی موثر در مسیر ایجاد زیر شاخه های مناسب نبرد انرژی در عرصه بین الملل برداشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،حجت الاسلام و المسلمین «علی اکبر سبزیان» امروز یکشنبه (یکم اردیبهشت) در آئین رونمایی و نقد و بررسی کتاب «نبرد انرژی» که با مشارکت انتشارات نوید فتح در مشهد برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: امروز از کتابی رونمایی می شود که اثر متفکری جوان است، جوانی با ایده های نو که با نگاهی جدید و قابل تحسین به بیانیه گام دوم انقلاب، گامی موثر در مسیر ایجاد زیر شاخه های مناسب نبرد انرژی در عرصه بین الملل برداشته است.


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به اینکه روی دیگر دانایی، توانایی است، تصریح کرد: برای رسیدن به قدرت ابتدا باید دانایی و آگاهی لازم را به دست آورد. به عبارت دیگر ما باید زمینه درک و آگاهی بسیاری از مفاهیم، معارف و مطالبی که نسل جوان در مواجهه با جهان امروز به آن احتیاج دارد را فراهم سازیم. توجه اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به منابع مکتوب نیز در راستای افزایش این درک، آگاهی و قدرت تجزیه و تحلیل در نسل آینده ساز و تاثیرگذار کشور است.


حجت الاسلام سبزیان در پایان اظهار امیدواری کرد: این قبیل برنامه ها سرآغازی باشد برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به آن اشاره فرمودند این امر ماموریتی برای نسل دوم انقلاب اسلامی ایران است.


گفتنی است، در پایان ضمن رونمایی از کتاب «نبرد انرژی» از این اقدام شایسته احسان خانه آباد با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1177812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha