رعایت عفاف و حجاب مطالبه ای اجتماعی است

علیزاده با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب مطالبه ای اجتماعی است، گفت: برای اینکه یک کشور از ریشه پوسیده شود مورد تهاجم فرهنگی قرار می گیرد و هدف دشمن از بین بردن نهاد خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «حسن علیزاده» امروز (1 خرداد) در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، بانوان و خانواده شهرستان بشرویه اظهار داشت: دو موضوع عفاف و حجاب و فرزند آوری از تاکیدات دین مبین اسلام است.

 

فرماندار بشرویه در ادامه بیان کرد: در سال های قبل از انقلاب اسلامی، رژیم پهلوی بحث کشف حجاب را مطرح کرد که مورد اعتراض اکثر مردم متدین قرار گرفت و قیام مسجد گوهر شاد یکی از بزرگترین قیام های مردم مسلمان در مخالفت با کشف حجاب بود که به خاک وخون کشیده شدند.

 

وی با بیان اینکه یکی از مباحث بسیار جدی و مهم در آموزه های دینی ما، عفاف و حجاب است، افزود: دشمنان با همه توان و صرف پول های کلان سعی در نابودی فرهنگ اصیل جامعه ما که مبتنی بر آموزه های دینی است را دارند.

 

علیزاده ادامه داد: برای اینکه یک کشور از ریشه پوسیده شود مورد تهاجم فرهنگی قرار می گیرد و هدف آن از بین بردن نهاد خانواده است و در این میان، مسئله عفاف و حجاب به صورت خاص مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است.

 

فرماندار بشرویه با اشاره به اینکه رعایت عفاف و حجاب مطالبه ای اجتماعی است، افزود: قرارگاه عفاف و حجاب با استفاده از ظرفیت حوزه آموزش و دانشگاه و با حضور دستگاه های فرهنگی و با هدف اقناع سازی این موضوع مهم را دنبال کند.

 

وی به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر قانونی کردن رعایت عفاف و حجاب در دستگاه های دولتی اشاره کرد و گفت: باید عفاف و حجاب در مراکز دولتی رعایت شود و به نحوی برنامه ریزی نمایند تا موارد مغایر با عفاف و حجاب حداکثر تا 21 تیرماه اصلاح شود.

 

 

کد خبر 1177830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha