۸ دستگاه ماینر پیشرفته غیر مجاز در بانه خاموش شد

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۸ دستگاه ماینر غیر مجاز پیشرفته به ارزش ۱۶ میلیارد ریال در شهرستان بانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان  به خبرنگاران استان گفت: در راستاي اجرای طرح جمع‌آوري دستگاه‌‌هاي استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز پس از هماهنگی با مقام قضائی از یک مکان متروکه در سطح شهرستان بانه بازدید و تعداد 8 دستگاه ماینر پیشرفته استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز كشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های كشف شده را بالغ بر 16 میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: تلاش برای دستگیری متهم یا متهمان توسط مأموران انتظامی در دستورکار قرار دارد.

 

 

سردار آزادی با اشاره به اینکه پلیس، دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار داده به شهروندان توصيه كرد: برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت جامعه، در صورت اطلاع از موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 

احتکار برنج و روغن نباتی در سقز

 

 

فرمانده انتظامی استان کردستان همچنین از کشف بیش از 120 تن برنج و روغن نباتی احتکار شده به ارزش 50 میلیارد ریال در سقز خبر داد.

 

 

آزادی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان سقز با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و کشف انباری شامل مقادیر قابل توجهی برنج و روغن نباتی خوراکی احتکار شده در سقز شدند.

 

وی افزود: ماموران انتظامی با همراهی و همکاری اداره صنعت ومعدن وتجارت شهرستان پس از هماهنگي با مراجع قضائي در بازرسي از انبار مورد نظر بیش از90 تن برنج و 32 تن روغن نباتی خوراکی احتکار شده کشف کردند که کارشناسان ارزش این مقدار کالا را 50 میلیارد ریال برآورد کردند.

 

سردار آزادی با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان با سوداگران اقتصادی مبارزه می‌کند، گفت: در این عملیات يك متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

کد خبر 1177863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha