اهدای ۸۰ بسته ارزاق ویژه با همت عالی بانوان کانون فاطمةالزهرا در تبریز

موسوی گفت: با همت وتلاش مضاعف بانوان کانون و مسجد فاطمة الزهرا (س) شهرک ارم تبریز،تعداد ۸۰ بسته معیشتی ویژه تدارک و دراختیار خانواده های بی سرپرست در منطقه قرار گرفت.

«سیداحمد موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از همت عالی بانوان فعال کانون در رسیدگی به امور محرومین خبرداد و اظهار کرد:۸۰ بسته معیشتی کامل به همت بانوان کانون و مسجد تهیه و در بین خانواده های بی سرپرست در منطقه توزیع شد.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا تبریز گفت:کمک و یاری‌رسانی به فقرا و محرومین از ضرورت‌های رفتاری هر فرد به حساب می‌آید، به‌ ویژه در شرایط فعلی که جامعه با التهابات فرهنگی و اقتصادی مواجه است، ضرورت توجه به نیازمندان بیش از پیش جلوه می‌نماید. چرا که از یک منظر دینی اگر بپذیریم خداوند در هر دوره افراد جامعه را با مال و جان‌شان مورد آزمون قرار می‌دهد، انفاق به نیازمندان به مقدار وسع و توان یکی از درس‌های این آزمون عملی است.

موسوی افزود: بانوان تلاشگر کانون و مسجد به حکم وظیفه دینی و اخلاقی،نسبت به مشکلات سایر همنوعان خود کوشیده و سعی دارند در رفع مشکلات آن ها اعم از مشکلات مالی، درمانی، آموزشی بکوشند و از سختی افراد یا اقشار آسیب دیده بکاهند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس تعداد ۸۰ بسته معیشتی کامل به همت اعضای کانون با مشارکت بچه های مسجد،خیرین و نمازگزاران تهیه و در بین خانواده های بی سرپرست درمنطقه توزیع شد.

موسوی بابیان اینکه طبق فرمایشی از امام رضا(ع) که می فرمایند: انجام دادن حسنه و کار نیک به صورت مخفى، معادل هفتاد حسنه است،گفت: تمامی برنامه های انجام یافته از مرحله شناسایی خانواده های محروم تا تهیه و توزیع توسط فعالان کانون و مسجد به صورت پنهانی انجام می شود و همچنین توزیع بسته ها و اقلام غذایی شبانه و در درب منزل این عزیزان توسط جوانان کانون صورت می پذیرد.

وی،اقلام اهدایی را شامل برنج،روغن،گوشت،چای،قند،بسته حبوبات،بسته بهداشتی و...به مبلغ هربسته ۸۰۰ هزار تومان عنوان کرد وگفت: درمرحله ۲۸ از کمک های مومنانه،مبلغ ۶۴ میلیون تومان از محل جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین،هزینه شده است.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا (س) ضمن قدردانی ویژه از بانوان تلاشگرکانون،بچه های مسجد،خیرین،خاطرنشان کرد: مرحله ۲۹ کمک های مومنانه همزمان با میلاد امام رضا (ع) با طبخ و توزیع غذای گرم انجام خواهد شد.

 

کد خبر 1177914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha