شورای فرهنگ عمومی در جهاد تبیین نقش موثری دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: شورای فرهنگ عمومی نقشی موثر در جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب برعهده دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «علی هوشمند» در نشست شورای فرهنگ عمومی دهلران اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین نقشی مهم برعهده دارد که باید با ظرافیت و دقت و بهره گیری از ظرفیت ها به وظایف خود در موضوع جهاد تبیین عمل کند.

 

وی تاکید کرد: تمام دغدغه های شورای فرهنگ عمومی زمانی  می تواند به خوبی در جامعه اثرگذار باشد که در بحث اعتماد سازی که مورد تاکید رهبری است و دستور آن را داده با بیان عملکردهای نظام به وظایف خود در این حوزه عمل کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یادآور شد: برای ارتقای اعتماد اجتماعی باید همه با کار جهادی و جهاد تبیین اقدام و جهاد تبیین برای ما یک تکلیف است که در شورای فرهنگ عمومی با دقت نظر دنبال کنیم.

 

هوشمند، موضوع حجاب و عفاف را از دغدغه های ذکر کرد و افزود: برای تحقق دغدغه های شورای فرهنگ عمومی باید تلاش کرد.

 

وی به اولویت های اراده کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس از مهم ترین اولویت ها استان است که باید  با تولید محصولات فرهنگی طبق دستور رهبری عمل و آثار فاخر در دفاع مقدس و اربعین در دستور کار است دو حوزه تجسمی و سوگواره حسینی طرح در دستور کار است و برای معرفی ظرفیت های فرهنگی و مذهبی استان استفاده می شود.

 

 

 

کد خبر 1177920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha