خلاقیت و نوآوری فرهنگ و هنر را توسعه می دهد/لزوم حمایت از رویدادهای فرهنگی و هنری

آذربایجانی در نشست با اعضای خانه صنعت و معدن اصفهان گفت: خلاقیت و نوآوری در تولید فرهنگ و هنر استان اصفهان را توسعه می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «اصغر آذربایجانی« روز یکشنبه( اول خردادماه) در نشست با رئیس و جمعی از اعضای خانه صنعت و معدن اصفهان اظهارداشت: اقتصاد فرهنگ و هنر از جمله ضرورت های جامعه و رمز پایداری فعالیت های این عرصه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: درآمدزایی و تولید در همه عرصه ها از جمله فرهنگ و هنر به اقتصاد کشور و فعالان همان حوزه کمک می کند که در این راستا خلاقیت و نوآوری ضرورت دارد.

وی ادامه داد: خلاقیت و نوآوری در تولید فرهنگ و هنر استان اصفهان را توسعه می دهد و ورود صنایع خلاق به این عرصه با اقبال خوبی روبرو است.

 

به گفته آذربایجانی بسیاری علاقه مند به سرمایه گذاری در حوزه های نوین و جدید فرهنگ و هنر و صنایع این حوزه مثل تولیدات هنرهای رسانه ای، دیجیتال و هنری هستند.

وی خاطرنشان کرد: زمینه سازی برای تسهیل شرایط جذب سرمایه گذار در این عرصه باید فراهم و فعالان  فرهنگی و هنری حمایت شوند.

 

لزوم حمایت از رویدادهای فرهنگی و هنری

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تبیین اهمیت فعالیت های فرهنگی و نیاز جامعه به این اقدامات، خاطرنشان کرد: حمایت از رویدادها، اتفاقات و سرمایه گذاران این عرصه لازم است.

وی از مسئولان و اعضای خانه صنعت و معدن اصفهان خواست تا از جریان های فرهنگی و هنری استان حمایت و در تعامل با حوزه فرهنگ و هنر و اهالی فعال آن زمینه پیشرفت بیشتر و بهره برداری از ظرفیت های هنری را فراهم سازند.

 

به اعتقاد آذربایجانی فعالان صنعتی نقش مهمی را در نبرد اقتصادی و اشتغال و تولید ایفا می کنند که همکاری آنان با فعالان فرهنگی و هنری نیز به رشد جامعه و رفع نگرانی ها می انجامد.

کد خبر 1177921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha