«رویداد قیام» در شیروان برگزار می شود

امام جمعه شیروان گفت: عصر امروز دوشنبه «رویداد قیام» با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در شیروان برگزار می شود.

«حجت الاسلام حسین تکمیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: عصر امروز «رویداد قیام» با حضور مسئولان شهرستانی و استانی از جمله «سیدمحمد افشین فر» دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان شمالی در محل مصلی امام خامنه ای شیروان برگزار می شود.

 

امام جمعه شیروان خاطرنشان کرد: رویداد قیام روایت به میدان آوردن حرکت های مردمی به همراه روایتی از جهاد تعدادی از سنگرهای فرهنگی جبهه انقلاب توسط ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی خراسان شمالی است که عصر امروز برگزار می شود.

 

حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: امروز در جامعه آسیب‌های اجتماعی وجود دارد که بیشتر این آسیب‌ها جوانان را تهدید می کند و همه باید برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در جامعه برنامه‌ریزی کنند و جوانان را از آسیب‌ها نجات دهند.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمنان ما در پی دشمنی هر چه بیشتر با نظام جمهوری اسلامی هستند، اضافه کرد: نباید طوری رفتار کنیم که شادی دشمنانمان را رقم بزنیم بلکه باید همه در کنار هم زمینه سربلندی هر چه بیشتر نظام را رقم بزنیم.

 

امام جمعه شیروان با بیان اینکه ابزارسازی‌ها برای آسیب زدن بر پیکره نظام جمهوری اسلامی از اولویت‌های دشمن است، تصریح کرد: دشمن به جز ایجاد تفرقه و اختلاف افکنی با هیچ ابزاری نمی تواند با جمهوری اسلامی مقابله کند و در همین راستا روحانیون که مورد اعتماد مردم هستند با نقش آفرینی خود می‌توانند در مقابل این حربه و نفوذ دشمن، حافظ اساسی ارزش های انقلاب و نظام باشند.

 

 

کد خبر 1177969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha