موافقت دادگاه اسرائیلی با برگزاری مناسک تلمودی در مسجد الاقصی

دادگاه به اصطلاح صلح رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی اعلام کرد که اجازه برگزاری مناسک تلمودی یهودیان در مسجد الاقصی را خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین»، دادگاه به اصطلاح صلح رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی اعلام کرد که اجازه برگزاری مناسک تلمودی یهودیان در مسجد الاقصی را خواهد داد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این دادگاه اسرائیلی محدودیت های پیش روی شهرک نشینان اشغالگر اسرائیلی در رابطه با برگزاری مناسک تلمودی در مسجد الاقصی را برداشته و تاکید کرد که آن ها می توانند در جریان تعرض روز یکشنبه به این مسجد، در داخل آن به برپایی مراسم های دینی یهودی بپردازند.
این در حالی است که قبل از این، شهرک نشینانی که مراسم ها و مناسک تلمودی را در داخل مسجد الاقصی به جای می آوردند، از بخش قدیمی شهر قدس تبعید می شدند.
این دادگاه اسرائیلی مدعی شده که این اقدام شهرک نشینان به هیچ وجه خلاف قانون نمی باشد.
این اقدام اشغالگران اسرائیلی در راستای تلاش ها برای یهودی سازی قدس و مسجد الاقصی صورت می گیرد.
شهرک نشینان اشغالگر اسرائیلی از مدت ها پیش با صدور فراخوان هایی خواستار تعرض گسترده و دسته جمعی به مسجد الاقصی در روز یکشنبه آینده و برگزاری راهپیمایی پرچم در شهر قدس شدند.
گروه های مقاومت فلسطین به شدت نسبت به این اقدام تجاوزکارانه اشغالگران اسرائیلی هشدار داده و اعلام کرده اند که چنین حماقتی پیامدهای بسیار ناگواری برای صهیونیست ها در پی خواهد داشت.
 
 
کد خبر 1177980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha