هوشمندسازی و بهینه سازی در دستور کار شرکت ملی گاز ایران است

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از صرفه جویی ۳۰ درصدی گاز در بخش خانگی و تجاری طی یک سال گذشته در کشور خبر داد و گفت: هوشمندسازی و بهینه سازی در دستور کار شرکت ملی گاز ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «سید جلال نورموسوی» صبح دوشنبه در دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، اظهار کرد: هوشمندسازی و بهینه سازی از مهمترین اقدامات شرکت گاز است و در این راستا صرفه جویی های گسترده‌ای را در بحث گاز و افزایش بهره‌وری در سیستم‌های گرمایشی در دستور کار شرکت ملی گاز ایران است.

 

وی افزود: در کمتر از یک سال در بخش خانگی و تجاری تا ۳۰ درصد صرفه جویی ایجاد شده که باید تلاش کنیم این را افزایش دهیم.

 

نورموسوی تاکید کرد: در ادارات هم بهره وری باید بسیار بیشتر صورت گیرد و راندمان سیستم‌ها باید به بالای ۷۰ درصد افزایش یابد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام نیز با عنوان این مطلب که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز عمده مردم استان از نعمت گاز برخوردارند، گفت: استان ایلام چون نفت و گاز خیز بوده استفاده از نعمت گاز جزو مطالبات مردم بوده که الحمدلله این مهم به خوبی در استان در سالهای اخیر به انجام رسیده است.

 

«محمد سبحان حسنی» در ادامه با تشکر از مدیرعامل سابق شرکت گاز، گفت: آقای شمس اللهی در این مدت خدمات خوبی داشتند که از ایشان تشکر و قدردانی دارم و برای آقای کشاورز مدیرعامل جدید هم آرزوی توفیق دارم.

 

وی تصریح کرد: در بحث سیاست‌های جدید از استان‌های پیشرو باشیم و بتوانیم از سرمایه ملی را به نحوی استفاده کنیم که نسل آینده هم از این نعمات برخوردار باشند.

 

حسنی با اشاره به بحث صادرات گاز به کشور عراق افزود: صادرات گاز از مسیر استان ایلام در حال انجام است و مشکلاتی در خصوص مباحث کارگری وجود داشت که اگر در بحث حفاظت از خطوط انتقال گاز از این نیروها استفاده شود بسیاری از نارضایتی‌ها مرتفع خواهد شد.

کد خبر 1178049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha