مبارزه با قاچاق و فساد رویکرد مهم دولت در حذف ارز ترجیحی است

مرادی با اشاره به اینکه پیام شهدا، خدمت رسانی بی منت به مردم است، افزود: رویکرد دولت از حذف ارز ترجیحی، مبارزه با فساد و قاچاق کالا در راستای تقویت خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « مسلم مرادی» امروز(2 خرداد) در یادواره شهدای روحانی عملیات بیت‌المقدس و حاج عمران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سرهنگ پاسدار شهید حسن صیاد خدایی گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک شهیدان است.

 

وی با بیان اینکه در عملیات حاج عمران استان لرستان ۳۰۰شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد که سهم شهرستان سلسله ۱۱ شهید بود، افزود: برگزاری یادواره های شهدا قدمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار در جامعه است.

 

فرماندار سلسله با بیان اینکه پیام شهدا، خدمت رسانی بی منت به مردم است، افزود: برگزاری این یادواره‌ها باعث می‌شود به خودمان بیایم و با دیدن تصاویر شهدا بیشتر به مردم خدمت کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به اقدام اخیر دولت در حذف ارز ترجیحی، بیان کرد: : اصلی ترین هدف دولت دراین طرح عادلانه سازی یارانه ها ومبارزه با فساد و قاچاق کالا است.

 

مرادی با اشاره اجرای طرح جراحی اقتصادی دولت در زمینه یارانه‌ها که سال‌های گذشته هیچ دولتی جرات انجامش را نداشته بود، تصریح کرد: اصلی‌ترین فاکتور این طرح مبارزه با فساد و قاچاق کالا است.

 

فرماندار سلسله ادامه داد: هدف دولت مبارزه با فساد و زیاده خواهی برخی جریانات است که در زمینه ارز ۴۲۰۰ تومانی متاسفانه ۶۰۰ نفر سالانه میلیاردها دلار حیف و میل می کردند.

 

وی افزود: برخی افراد می‌خواهند موانع زیای برای سر راه دولت ایجاد کنند که از مردم میخواهیم در این زمینه به ما کمک کنند تا بتوانیم فساد را ریشه کن کنیم.

 

مرادی با اشاره به این موضوع که این قول را می‌دهیم که هیچ باجی به سودجویان ندهیم، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند کشور آینده روشنی در پیش خواهد داشت و بحول قوه الهی اتفاقات خوبی در آینده رخ خواهد داد.

کد خبر 1178094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha