اخلاق مداری از پایه های کسب موفقیت در کسب و کار است

ایزدفر گفت: اخلاق مداری از پایه های کسب موفقیت در کسب و کار است و سازمان‌ های اخلاق‌ مدار همواره یک گام جلوتر از سایر سازمان ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صلاح الدین ایزدفر»، امروز (دوشنبه 2 خرداد) در جلسه کمیسیون اخلاق کسب و کار اتاق بازرگانی فارس گفت: تدوین الزامات اخلاقی کسب و کارها و برند سازی اخلاقی، مطالبه بسیاری از فعالان اقتصادی است زیرا اجرای این الزامات در بنگاه های اقتصادی موجب یکپارچه سازی هویت ملی در روابط بین المللی می شود.

رئیس کمیسیون اخلاق کسب و کار اتاق بازرگانی فارس افزود: اخلاق مداری از پایه های کسب موفقیت در کسب و کار است و سازمان‌ های اخلاق‌ مدار همواره یک گام جلوتر از سایر سازمان ها هستند.

وی اضافه کرد: اخلاق مداری و حرفه ‌ای بودن برای سازمانها و شرک‌ها باارزش است و بنگاه های تولیدی و اقتصادی با ایجاد فضای ارزش آفرینی معنوی در ارزش آفرینی اقتصادی نیز موفقیت کسب می کنند.

ایزدفر با اشاره به از دست دادن بازارهای صادراتی از سمت ایران و عدم آگاهی و توجه صادرکنندگان به عوامل بین المللی عنوان کرد: در حال حاضر محصولات ایران با برند و اسم کشورهای دیگر به فروش می رسد که ناشی از عدم اشراف اطلاعاتی توسط برخی از صادرکنندگان در بازارهای هدف است و باعث نرسیدن به نتایج اخلاقی و اقتصادی مطلوب در کشور و در بازارهای بین المللی می شود.

کد خبر 1178123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha