صدور مجدد حکم قصاص برای قاتل شهید «رنجبر»

حجت الاسلام موسوی گفت: دادگاه کیفری یک استان فارس پس از محاکمه مجدد قاتل شهید «رنجبر»، وی را برای بار دیگر به قصاص نفس محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (دوشنبه 2 خرداد) از قصاص قاتل شهید «رنجبر» به قصاص برای بار دوم خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: دادگاه کیفری یک استان فارس پس از محاکمه مجدد این قاتل، وی را برای بار دیگر به قصاص نفس محکوم کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: محاکمه مجدد «ایمان سبزی کار» پس از اعلام  نقص و نقض رای اولیه توسط شعبه نهم دیوان عالی کشور انجام شد.

وی اضافه کرد: حکم قصاص متهم به لحاظ ارتکاب قتل عمدی و شهادت مرحوم «علی اکبر رنجبر» است و 10 سال حبس تعزیری و 74 ضربه شلاق به علت سرقت توام با آزار سلاح سازمانی شهید «رنجبر» و مهمات مربوطه برای وی در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: متهم همچنین برای ایراد ضرب و جرح عمدی سرباز وظیفه پاسگاه با چاقو نیز به تحمل یک سال حبس و پرداخت دیه محکوم شده است.

وی اعلام کرد: وکیل متهم، بررسی سلامت روانی متهم توسط کمیسیون تخصصی پزشکی قانونی را مطرح کرده بود اما کمیسیون تخصصی سلامت روان و قوه تمیز و اراده متهم را به صورت قطعی تایید کرده است.

کد خبر 1178239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha