برگزاری رویداد ملی «روایت حقایق» در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

حجت الاسلام کوهی گفت: رویداد ملی «روایت حقایق» در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف تحقق «جهاد تبیین» در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «مرتضی کوهی»، امروز (دوشنبه 2 خرداد) از اجرای رویداد ملی «روایت حقایق» در دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این رویداد با هدف تحقق «جهاد تبیین» در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

معاون فرهنگی سیاسی دفتر نهاد رهبری در استان فارس افزود: چهار گروه از دانشگاه علوم پزشکی در این رویداد ملی از شیراز، شرکت کردند که در چهار پروژه مختلف فعالیت خود را به اتمام رساندند.

وی اضافه کرد: ایجاد فراز و نشیب ‌های زیاد برای این گروه‌های دانشجویی موجب پختگی فعالیت‌ها و کسب تجارب برای آنها شد و فعالیت این گروه ها در حال حاضر نیز در قالب مجازی و حضوری به انجام می رسد.

حجت الاسلام کوهی اعلام کرد: تیم محتواسازی و تبیین حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان آمادگی خود را برای تشریح عملی چگونگی فرآیند جهاد تبیین برای سایر دانشگاه‌ ها نیز اعلام کرده و آماده انتقال تجارب جهاد تبیین به سایر گروه‌ هاست.

«صفورا نیکبخت»، مسئول حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: رویداد ملی «روایت حقایق» در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهاد تبیین است که از دی پارسال شروع شد و اختتامیه آن عید سعید فطر سال ۱۴۰۱ برگزار شد و این رویداد اکنون در مرحله داوری آثار قرار دارد.

کد خبر 1178240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha