شیراز میزبان جشنواره «رویش» ملی خواهد شد

مومن زاده گفت: دانشگاه شیراز در تیرماه به مدت سه روز میزبان جشنواره «رویش» ملی خواهد بود و حدود ۳۰۰ نفر مهمان در این جشنواره را پیش بینی کرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی مومن ‌زاده»، امروز (دوشنبه 2 خرداد) در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره «رویش» دانشگاهی دانشگاه شیراز گفت: تلاش مجموعه کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه ها به دلیل تخصصی بودن و تمرکز بر حوزه های تخصصی و عنوان فرهنگی در فضای فرهنگی دانشگاه نقش موثری دارند.

مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز افزود: مجموعه کانون های فرهنگی به دلیل جایگاه و تخصص خود دارای ارزش ویژه ای هستند و در دانشگاه شیراز این کانون اقدامات موثری مانند اختتامیه هفتمین جشنواره «رویش» دانشگاهی دانشگاه شیراز را پیگیری کرده است.

وی اضافه کرد: بازگشایی کامل دانشگاه شیراز در مهرماه باعث توسعه و افزایش اقدامات فرهنگی دانشگاه خواهد شد و تک تک کانون های فرهنگی دانشگاه در جشنواره «رویش» دانشگاهی دانشگاه شیراز نقش مطلوبی ایفا کرده اند و امیدواریم مقدمه ای برای مهرماه و دانشجویان جدید باشیم.

مومن زاده تاکید کرد: جذب دانشجویان در این کانون ها موجب تقویت اقدامات فرهنگی در دانشگاه شیراز خواهد شد و دانشگاه شیراز در تیرماه به مدت سه روز میزبان جشنواره «رویش» ملی خواهد بود و حدود 300 نفر مهمان در این جشنواره را پیش بینی کرده ایم.

کد خبر 1178255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha