امروز جهادگران پرچمداران ایجاد عدالت و مبارزه با تبعیض و فاصله طبقاتی در کشور هستند

سردار سلیمانی جهادگران امروز را پرچمداران ایجاد عدالت و مبارزه با تبعیض و فاصله طبقاتی در کشور خواند و گفت: در گام دوم انقلاب نیاز به تحول داریم و جوانان انقلابی پیش قراولان آن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سردار غلامرضا سلیمانی» امروز (دوشنبه ۲ خرداد) در آئین سومین اجلاسیه مجمع جهادگران کشور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۰ را شاهکار تفکر علوی و نبرد عاشورایی خواند و اظهار کرد: ۴۰ سال پیش و در دوران دفاع مقدس تمام چشم ملت ایران به این منطقه دوخته شده بود و همه منتظر نتیجه عملیات و آزادسازی خرمشهر پس از آزادی بستان، غرب دزفول، شوش و شکست حصر آبادان بودند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور با بیان اینکه سقوط خرمشهر به دست دشمن بعثی در آن زمان، ذهن مردم کشور را مشغول کرده بود افزود: در آن دوران کمتر کسی بازپس گیری خرمشهر را تصور می‌کرد.

 

وی با اشاره به طراحی، اجرای عملیات بیت‌المقدس و آزاد سازی خرمشهر توسط رزمندگان اسلام تصریح کرد: مقاومت ۳۳ روزه مردم در برابر دشمن متجاوز، روحیه فداکاری و فرهنگ شهادت در عملیات آزادسازی خرمشهر شرایطی را ایجاد کرده بوده تا دشمن زمین‌گیر شود.

 

سردار سلیمانی با بیان اینکه ساخت ایران قوی با تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس امکان پذیر شد عنوان کرد: تفکر بسیجی و همدلی ملت ایران یکی از عوامل پیروزی در دفاع مقدس و راه پیشرفت و تعالی کشور بود.

 

وی جهادگران امروز را پرچمداران ایجاد عدالت و مبارزه با تبعیض و فاصله طبقاتی در کشور خواند و تاکید کرد: در گام دوم انقلاب نیاز به تحول داریم و جوانان انقلابی پیش قراولان آن هستند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفان به استفاده از ظرفیت‌های نظام و سپاه برای خدمت به عمران و رفع محرومیت در کشور اشاره کرد و ادامه داد: امروز نیز تفکر بسیجی اقتصاد مقاومتی، مردم سالاری اسلامی و محرومیت زدایی با تمسک به فرهنگ عملیات بیت‌المقدس در کشور امکان پذیر است.

 

وی در بخشی از سخنان خود به شهادت مدافع سرافرازحرم سرهنگ پاسدار صیاد خدایی در اقدام تروریستی ضد انقلاب توسط عوامل بیگانه نیز اشاره کرد و یاد آور شد: دشمن نمی‌تواند مردم را با اقدامات تروریستی مایوس و نا امید کند. دشمنان برای ما در بخش های اقتصادی مشکلاتی با همراهی برخی از عناصر دولتی سابق ایجاد کردند که آغازگر فاصله طبقاتی و تبعیض در کشور شد.

 

کد خبر 1178277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha