ستاد اربعین شهرستان قرچک تشکیل شد

ستاد اربعین شهرستان قرچک با حضور مسئولان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، نشست ستاد اربعین شهرستان قرچک به ریاست فرماندار و با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، رؤسای کمیته‌ها و مسئولان موکب‌ها برگزار شد.

 

علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قرچک در این جلسه گفت:‌استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و هم‌افزایی ادارات برای این است که از خیل عظیم مردم و مشتاقان اباعبدالله‌الحسین(ع) جا نمانیم و برای بهره‌مندی بیشتر مردم از این جریان بزرگ فرهنگی مذهبی تلاش کنیم.

 

وی افزود:‌ اجتماع میلیونی اربعین حسینی نماد اقتدار، وحدت و انسجام شیعیان است و علاوه بر تمامی کارکردهای سیاسی و اجتماعی، موجب تقویت روحیه جمعی خواهد شد.

 

فاتحی نژاد با تاکید بر زنده نگه داشتن فلسفه قیام بزرگ عاشورا اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره امام حسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت باید در کنار شناخت فلسفه قیام و شهادت این امام همام باشد تا بر شور و شعور پیاده‌روی اربعین بیافزاید.

 

فرماندار قرچک در پایان بیان داشت: کمیته‌های امنیتی، فرهنگی، پشتیبانی، مشارکت‌های مردمی و ... ستاد اربعین و همچنین ستاد جاماندگان که همه ساله از این شهرستان به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) انجام می‌شود، باید بهتر از سال‌های گذشته عمل کنند.

کد خبر 1178285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha