دولت از طرح‌های اشتغال‌زا حمایت می‌کند

رضایی‌پور دولت از طرح‌های اشتغال‌زا برای جوانان و مردم حمایت می‌کند، گفت: آستارا ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف دارد و باید از این ظرفیت‌ها نهایت بهره را در راستای اشتغالزایی برای جوانان ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عنایت رضایی‌پور» امروز(دوشنبه، ۲ خرداد) در گردهمایی اعضای ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی که در سالن اجتماعات نبی اکرم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا برگزار شد، اظهارکرد: مرزنشینان آستارایی در ادوار مختلف پس از انقلاب در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی حضور داشته و پایبندی خود را به ارزش‌های اسلام، انقلاب و آرمان‌های شهدا ثابت کرده‌اند.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه حفظ قدرت اقتصادی مردم دغدغه جدی و نخست دولت سیزدهم است، تصریح‌کرد: همسو با این رویکرد، دولت اقدام به جراحی بعضی از سیاست‌های اقتصادی کرد که از جمله آن مدیریت و توزیع عادلانه ارز ترجیحی بود که اقدامی شجاعانه است.

 

وی با اشاره به اینکه این جراحی اقتصادی به نفع مردم است، تصریح‌کرد: مردم هم در این مسیر باید به دولت کمک کنند و تا این سیستم نامناسبی که در اقتصاد کشور ریشه دوانده را حذف کنیم.

 

رضایی‌پور با بیان‌اینکه مدیران و گروه‌های جهادی کمک حال دولت در این جراحی بزرگ اقتصادی باشند، گفت: هدفمندسازی یارانه‌ها، تقویت دهک‌ها و برنامه‌ریزی مناسب از مهم‌ترین اقدامات دولت در راستای جایگزینی ارز ترجیحی با پرداخت مستقیم یارانه‌ها است.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا به شعار سال« تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین اشاره کرد و افزود: برای تحقق شعار سال باید به توانایی داخلی تکیه کرده و از تولید داخلی حمایت کنیم.

 

وی بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی تاکید کرد و ادامه داد: تنها راه نجات و گذر از شرایط فعلی تکیه بر ظرفیت‌ها و توانایی‌های داخلی است.

 

رضایی‌پور با بیان‌اینکه دولت احیای کارخانجات را پیگیر است، تصریح‌کرد: دولت از طرح‌های اشتغال‌زا برای جوانان و مردم حمایت می‌کند.

 

فرماندار بندر آستارا با اشاره به اینکه توطئه‌ها و شرارت‌های جبهه استکبار جهانی برای ملت ماه عیان است، اضافه‌کرد: از یک طرف در عید نوروز پشت سفره هفت سین ایرانی می‌نشیند و عید نوروز را به مردم ایران تبریک می‌گویند و از طرفی دیگر شدیدترین تحریم‌ها همچون تحریم داروهای خاص را اعمال می‌کنند و امروز نیت آنان بیش از گذشته برای همگان آشکار است.

 

رضایی‌پور با بیان‌اینکه هرچقدر روی پای خود بایستیم و به دشمنان تکیه نکنیم پیشرفت می‌کنیم، اظهارکرد: آستارا ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف دارد و باید از این ظرفیت‌ها نهایت بهره را در راستای اشتغالزایی برای جوانان ببریم.

کد خبر 1178303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha