آزادسازی ۳۰ هزار تن کالای احتکار شده در خوزستان

رضایی از آزادسازی ۳۰ هزار تن کالای احتکار شده در خوزستان خبر داد و گفت: باید از منافع مردم دفاع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محسن رضایی» شامگاه (دوشنبه ۲ خرداد) در جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان، ضمن تسلیت درگذشت جمعی از هم وطنانمان در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان اظهار کرد: مسئولان در استان باید به صورت شبانه روز فعال باشند و اجازه احتکار کالاها را ندهند‌.

 

معاون اقتصادی رئیس جمهور از آزادسازی ۳۰ هزار تن کالاهای احتکار شده و ورود آنها به بازار استان خبر داد و افزود: تنها در یک نقطه از استان خوزستان پنج هزار تن برنج احتکار شده بود که پس از کشف و آزادسازی وارد بازار شد.

 

وی اضافه کرد: همه مأموران انتظامی، اداری، کارمندان دولت در استان باید به صورت شبانه‌روزی کار کنند تا ثبات به بازار بازگردد و دست مفسدان و رانت‌خواران قطع شود که این امر برخورد جدی می‌طلبد.

 

رضایی با بیان اینکه منافع مردم باید جدی گرفته شود تصریح کرد: باید از منافع مردم دفاع و ورود کالا به بندر امام (ره) تسهیل شود.

 

وی عنوان کرد: کالاهای بسیار خوبی خریداری و وارد بندر شده و اکنون بیش از سه میلیون تن کالا در انبارهای بندر امام داریم و ۲.۴ میلیون تن از کالاهای موجود در این بندر وارد کشور شده است.

 

معاون اقتصادی رئیس جمهور با تأکید بر تسریع در ورود کالاها از بندر به بازار ادامه داد: هر چه کالای بیشتری در بازار باشد؛ قیمت‌ها کنترل بیشتری خواهند داشت.

 

وی در پایان یاد آور شد: شرایط آینده را می‌توان با مدیریت به نفع مردم اداره کرد؛ اکنون نیز همه مسئولان در این جهت بسیج شده‌اند.

 

معاون اقتصادی رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به خوزستان به صورت سرزده از فروشگاه‌های سطح شهر اهواز بازدید و موجودی اقلام اساسی بازار در فروشگاه‌ها و قیمت‌ها را بررسی کرد.

 

کد خبر 1178326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha