عملکرد شرکت گاز استان در گازرسانی به نقاط شهری و روستایی ایلام مطلوب است

امام جمعه ایلام گفت: عملکرد شرکت گاز استان در گازرسانی به نقاط شهری و روستایی ایلام مطلوب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، حجت‌الاسلام « الله‌نور کریمی‌تبار» در دیدار با مدیر گازرسانی شرکت ملّی گاز ایران با قدردانی از تلاش‌های «عباس شمس‌اللهی» مدیرعامل سابق شرکت گاز استان در زمینه گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی، اظهار کرد: انتظار می‌رود که مدیریت جدید در گازرسانی به روستاهای باقیمانده استان تلاش خود را دو‌چندان کند و خدمت به مناطق کمتر توسعه‌یافته را سرلوحه کار خود قرار دهد.

 

وی جابجایی مدیریتی را لازمه پویایی سازمان برشمرد و گفت: تغییر مدیریت باعث تزریق انرژی جدید و بروز ایده‌های نو در سازمان و کارکنان می‌شود.

 

 امام جمعه ایلام با بیان اینکه استفاده از نیروهای متعهد و متخصص و با‌انگیزه در تصدی سمت‌های مدیریتی باعث افزایش کارایی سیستم می شود، تصریح کرد: توان مدیریتی در توجّه به موضوعات معنوی و مادی کارکنان باعث ایجاد انگیزه و علاقه آنها به سیستم، افزایش کارایی و پیشبرد بهتر کارها و تسریع در امور می‌شود.

 

مدیر گازرسانی شرکت ملّی گاز با بیان اینکه عملکرد شرکت گاز استان ایلام در حوزه گازرسانی بالاتر از میانگین کشوری است، گفت: گازرسانی به مناطق محروم و دور‌افتاده، دارای اجر معنوی بوده و خدمت به مردم بعنوان ولی‌نعمت، بزرگترین افتخار برای کارکنان شرکت گاز است.

 

 سیدجلال نورموسوی ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه در استان و ائمه‌جمعه در حمایت معنوی از شرکت گاز و تبلیغ فرهنگ صرفه‌جویی برای عموم مردم، افزود: تریبون ائمه‌جمعه در فصل زمستان، یاور کارکنان شرکت گاز و سنگر آگاهی دهنده به مردم در استفاده صحیح از منابع خدادادی و رعایت صرفه‌جویی در مصرف گاز است.

کد خبر 1178380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha