شکل گیری جبهه مقاومت از شاخص های فتح خرمشهر در دوران دفاع مقدس است/ بقاع متبرکه  البرز میزبان گرامیداشت روز مقاومت هستند

حجت الاسلام دشتکی با بیان اینکه شکل گیری جبهه مقاومت از شاخص های فتح خرمشهر در دوران دفاع مقدس است گفت: نصب پیام های مقاومت، برپایی همایش دهه نودی ها و اجرای برنامه های شاد و متنوع در بقاع متبرکه استان البرز به مناسبت سوم خرداد انجام می شود.

« حجت الاسلام علی دشتکی» در حاشیه برپایی نشست شورای معاومنین که سه شنبه ۳ خرداد در اداره کل اوقاف و امورخیریه استان البرز برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های روز سوم خرداد با محوریت آستان مقدس امامزادگان البرز گفت: شکل گیری جبهه مقاومت از شاخص های فتح خرمشهر در دوران دفاع مقدس است.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز افزود: دشمنان در طول هشت سال دوران دفاع مقدس علیه ملت ایران وارد کارزار بزرگی شدند تا انقلاب به ثمره نرسد ولی به دلیل بهره مندی ایران اسلامی از فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت به نتیجه دلخواه خود نرسیدند. 

 

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت سالروز پیروزی خرمشهر بیان کرد: آثار و برکات پیروزی خرمشهر موضوعی است که در دوران دفاع مقدس بر تمام جهان منعکس شد و میزان مقاومت مردمی مردم خرمشهر و رزمندگان را انعکاس داد. 

 

وی اظهار کرد: اسرائیل دژ مستحمی پیش از انقلاب اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه بود ولی در جریان انقلاب شاهد تحولات و شکل گیری جبهه مقاومت و ضعف صهیونیسم و سست شدن پایه های حکومتی آن بودیم. 

 

حجت الاسلام دشتکی بیان کرد: ایثارگری هایی که در جبهه مقاومت امروز شاهد هستیم و حرکت های شهادت طلبانه جوانان فلسطین دیوار امنیتی صهیونیسم را شکننده کرده است. 

 

وی با تسلیت حرکت ترور ناجوانمردانه شهید صیاد خدایی عنوان کرد: ترور شهید صیاد خدایی نشان ضعف استکبار است آنچنان که با اقدام برای ترور مردان فرهیخته و نامدار ضعف خود را بیان می کنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت با برنامه ریزی انتقام این حرکت های ناجوانمردانه را خواهد گرفت. 

 

 

 

 

کد خبر 1178420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha