برگزاری نمایشگاه های الکامپ و تلکام، شهرهوشمند و شهر زیبا در شیراز

سلیمان پور گفت: هجدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام، نخستین نمایشگاه «شهرهوشمند» و پنجمین نمایشگاه «شهر زیبا» از تاریخ ۹ تا ۱۲ خرداد در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید سلیمان پور»، امروز (سه شنبه 3 خرداد) از برپایی نمایشگاه الکامپ، تلکام و شهرهوشمند در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: هجدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام، نخستین نمایشگاه «شهرهوشمند» و پنجمین نمایشگاه «شهر زیبا» از تاریخ 9 تا 12 خرداد در شیراز برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: این نمایشگاه پس از سه سال وقفه به علت شیوع کرونا در محل دائمی نمایشگاه ‌های بین المللی فارس در شیراز برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: هجدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام استان فارس با حضور شرکت‌ های دانش بنیان، فعالان حوزه ICT، سرمایه‌ گذاران و دستگاه ‌های اجرایی فعال در حوزه شهر هوشمند، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، فناوری های نوین، رمزارزها و رسانه های دیجیتال برگزار می شود.

سلیمان پور تاکید کرد: تمرکز این نمایشگاه بر فعالیت های شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه فناوری اطلاعات قرار داده شده است و زمینه آشنایی، تعاملات فناورانه و ارائه توانمندی های بخش خصوصی به عنوان عرضه کنندگان خدمات با سرمایه گذاران و همچنین بخش دولتی را فراهم می کند.

وی اعلام کرد: همزمان با برگزاری هجدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام، امسال نخستین نمایشگاه «شهرهوشمند» و پنجمین نمایشگاه «شهر زیبا» نیز با برپایی کارگاه های مختلف و مرتبط با حوزه شهری برگزار خواهد شد.

کد خبر 1178514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha