روابط عمومی قلب تپنده مجموعه سازمانی است

کامرانی گفت: روابط عمومی، قلب تپنده مجموعه سازمانی است که پیام سرزندگی را در جامعه منتشر می ‌کند و هدفش ایجاد کانال‌ های ارتباطی میان مجموعه ‌هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (سه شنبه 3 خرداد) در جمع کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس ضمن گرامیداشت هفته روابط عمومی گفت: روابط عمومی، چراغ اطلاع‌ رسانی سازمان ها را روشن نگاه می ‌دارد زیرا عصر ارتباطات، لزوم تعامل و ارتباط با سازمان ‌ها و افراد مختلف را افزایش داده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: راه روابط ‌عمومی باید با هدف ایجاد تعامل برون و درون‌ سازمانی برای اطلاع ‌رسانی به موقع اخبار و رویدادها و آگاهی‌ بخشی به مخاطب، تلاش کند.

وی اضافه کرد: روابط عمومی، قلب تپنده مجموعه سازمانی است که پیام سرزندگی را در جامعه منتشر می ‌کند و هدفش ایجاد کانال‌ های ارتباطی میان مجموعه ‌هاست.

کامرانی با اشاره به تلاش روابط‌ عمومی در پیشانی سازمان عنوان کرد: روابط عمومی ها در ایام مختلف سال با انعکاس رویدادها، برقراری تعامل مثبت با سایر کارکنان، تعامل سازنده و همراهی با مدیر دستگاه، در پیشبرد اهداف سازمان نقش موثری ایفا می کند و به امیدآفرینی و امیدبخشی در جامعه می پردازد.

وی با تشکر از فعالیت‌ های واحد روابط‌ عمومی کانون پرورش فکری فارس گفت: اقدام این واحد در برنامه ‌ریزی، اجرا و اطلاع ‌رسانی و انعکاس و انتشار به موقع محتوای تولیدی مربیان کانون پرورش فکری فارس قابل تقدیر است.

خاطر نشان می شود در این مراسم با اهدای لوح و هدیه از «اعظم موسوی»، مسئول روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس تقدیر شد.

کد خبر 1178536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha