«سلام فرمانده» از رویش های گام دوم انقلاب است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه این رویش در برابر ریزش های انقلاب قابل قیاس نیست؛ گفت: این رویش گام دوم، انقلاب را به فضل الهی به صاحبش خواهد رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهربابک، سردار حسین معروفی، سه شنبه(۳ خرداد) در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به ۱۴ روستا در لوگرد از توابع بخش جوزم که در راستای پروژه آبرسانی به ۶۳ روستای استان، انجام شد؛ از اجرای سرود«سلام فرمانده» توسط کودکان در این مراسم قدردانی کرد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: این حرکت زیبا و هوشمندانه نونهالان اشک ما را درآورد و رویش انقلاب همین است.

 

 

وی ادامه داد: این رویش در برابر ریزش های انقلاب قابل قیاس نیست و اینها همان کسانی هستند که در گام اول انقلاب، امام فرمود سربازان من در گهواره هستند و آنان انقلاب را تثبیت و هشت سال همه وجودشان را گذاشتند و ۱۸۸ هزار نفر جان دادند تا انقلاب را تثبیت و ناموس را حفظ و  ایرانی را عزیز کردند.

 

 

سردار معروفی گفت: این رویش گام دوم، انقلاب را به فضل الهی به صاحبش خواهد رساند و کلام زیبای «سلام فرمانده» با حضور همزمان دختران و پسران حاکی از آن است سربازی امام زمان جنسیت ندارد.

 

 

وی با بیان اینکه ارزش معنوی این حرکت در این روستا خیلی بالا است و اثر صریح روانی دارد؛ تصریح کرد: اگر این جلسه به همین سرود ختم شود کافی است زیرا ما بُرد کردیم و مکتب حاج قاسم هم همین است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه دست این بچه ها را می بوسم؛ افزود: ما این حرکت را محاسبه می کنیم نه دو نفر که بریدند و خسته شدند و از قطار انقلاب پیاده شدند، آنان را اصلاً عددی حساب نمی کنیم.

 

 

وی در پایان تصریح کرد: تاریخ تکرار می شود و این رویش چیز دیگری است. 

 

کد خبر 1178551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha