باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در بخش کشاورزی استفاده کنیم

عباسی بر ضرورت توسعه شرکت‌های دانش بنیان در گیلان تاکید کرد و گفت: گیلان دارای ظرفیت‌های بالایی است که بایستی از این فناوری‌ها در راستای توسعه استان بهره گرفت.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،‌ « اسدالله عباسی» امروز( سه‌شنبه، ۳ خرداد) در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح کارخانه نوآوری استان گیلان در کوچصفهان که با حضور ستاری معاون علمی و فناودری رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: فناوری یکی از راه‌های ارتقا اقتصاد و مبارزه با بیکاری است.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه پروژه های دانش‌بنیان باید در عرصه کشاورزی و سایر ظرفیت‌ها مورد توجه قرار گیرد گفت: استان گیلان از استعدادهای خوبی برخوردار است و بایستی از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شویم.

 

عباسی بر ضرورت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در گیلان اشاره کرد و افزود: امیدواریم با بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها بتوانیم کشور و استانمان را از برخی واردات بی‌نیاز کنیم.

 

گفتنی است؛ بازدید از خانه خلاق و نوآوری گیلان و شرکت‌ها و واحدهای فناور مستقر در آن و همچنین افتتاح مرکز نوآوری مکعب و بازدید از تیم‌های مستقر در آن جزو دیگر برنامه‌های سفر معاون رییس جمهور به گیلان است.

کد خبر 1178557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha