مسابقات ورزشی دانش آموزان و فرهنگیان در تابستان برگزار خواهد شد

سلطانی با بیان اینکه مسابقات ورزشی دانش آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش استان در تابستان ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، گفت:اهمیت ورزش و تربیت بدنی در عصر حاضر بر کسی پوشیده نیست و در سند تحول بنیادین نیز یکی از ساحت های شش گانه، ساحت تربیت بدنی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «صفدر سلطانی» در جلسه هم اندیشی مسئولین انجمن های ورزشی آموزش و پرورش گفت:همزمان با هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، عملیات اجرایی مرکز آموزشی، پژوهشی و استعدادیابی ورزشی امام رضا(ع) با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان آغاز شد.

 

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص توسعه سرانه بهداشتی استان در سال تحصیلی آینده گفت: ۱۰۵ اتاق بهداشت طی تابستان سال جاری تجهیز، راه اندازی و افتتاح می شود.

 

وی گفت: طرح آزادسازی فضاها و اماکن ورزشی آموزش و پرورش نیز با هدف خانواده محوری، دسترسی آسان خانواده‌ها و دانش‌آموزان به اماکن ورزشی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی و ترویج فرهنگ ورزش همگانی در بین خانواده‌ها و دانش‌آموزان در ۲۱ منطقه استان اجرایی می ‌شود.

 

سلطانی با بیان اینکه مسابقات ورزشی دانش آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش استان در تابستان ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، ادامه داد:اهمیت ورزش و تربیت بدنی در عصر حاضر بر کسی پوشیده نیست و در سند تحول بنیادین نیز یکی از ساحت های ۶گانه، ساحت تربیت بدنی و زیستی است.

 

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد:ما موظف هستیم سلامت دانش آموزان را تامین، حفظ و ارتقاء دهیم و یکی از راه های تامین سلامت دانش آموزان توجه به درس تربیت بدنی است که بسیار مورد علاقه و اقبال دانش آموزان هم قرار دارد.

 

وی با اشاره به آزمون استخدامی سال جاری در حوزه نیروی انسانی با حمایت ها و پیگیری های وزارت آموزش و پرورش و همکاران اداره کل آموزش و پرورش استان، افزود: ۵۱۵ نفر نیروی انسانی متشکل از ۲۳۵ معلم تربیت بدنی و ۲۸۰ نفر مراقب سلامت، از طریق آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش خراسان رضوی شدند .

کد خبر 1178592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha