رکاب زنی فرزند بهزیستی فارس از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تا گلزار شهدای اصفهان

هوشیار گفت: «محمد محمدی»، فرزند بهزیستی استان فارس، برای اولین بار و به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر به رکاب زنی مسیر ۵۰۰ کیلومتری از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تا گلزار شهدای اصفهان اقدام می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هوشیار»، امروز (سه شنبه 3 خرداد) ضمن گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در جمع خبرنگاران گفت: «محمد محمدی»، فرزند بهزیستی استان فارس، برای اولین بار و به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر به رکاب زنی مسیر ۵۰۰ کیلومتری از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تا گلزار شهدای اصفهان اقدام می کند.

سرپرست بهزیستی فارس افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ایجاد انگیزه برای فرزندان بهزیستی از اهداف این اقدام است و این کار ضمن گرامیداشت رشادت های شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس در ترویج نقش ورزش در سلامتی نیز گام موثری به شمار می رود که باید مورد توجه دستگاه های اجرایی و خدمت رسان قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: «محمد محمدی» در این اقدام در مسیر شیراز تا اصفهان به مراکز شبه خانواده بهزیستی نیز مراجعه و فرزندان بهزیستی را به خودباوری و زندگی سالم تشویق می کند.

هوشیار اعلام کرد: این فرزند بهزیستی فارس با حمایت مدیر خیریه «همای رحمت» و به سرپرستی «محمد عجم »، مسئول تربیت بدنی بهزیستی فارس در این مسیر به دوچرخه سواری می پردازد.

خاطر نشان می شود، فرزندان بهزیستی، فرزندانی بوده اند که بد سرپرست و یا بی سرپرست بوده و در مراکز شبهه خانواده بهزیستی بزرگ شده و اکنون مستقل شده اند اما ارتباط آنها با بهزیستی همچنان برقرار است.

 

کد خبر 1178596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha