هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان کشورمان است

جهانگیری گفت: هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان ایران اسلامی در دفاع از وطن و نبرد حق علیه باطل است.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد یادآور رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس و مقاومت و ایستادگی مردم خرمشهر در مقابل رژیم بعث عراق است.

 

فرماندار اندیمشک افزود: درس بزرگ آزادسازی خونین شهر را می‌توان در آزادگی ایثار و شهادت رزمندگان ایران اسلامی و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) دانست.

 

وی با بیان اینکه سوم خرداد سنت الهی در پیروزی حق بر باطل بود اذعان کرد: سوم خرداد حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی در تاریخ پراز فراز و نشیب ایران اسلامی به شمار می‌آید و طبق بیانات تاریخی امام راحل، خرمشهر را خدا آزاد کرد.

 

جهانگیری تصریح کرد: فتح خرمشهر نمادی از اتحاد و همدلی ملی و حضور آگاهانه و عاشقانه مردم در عرصه‌های دفاع از اسلام و ایران اسلامی بود و تلاش و کوشش بی‌منت زنان و مردان در فتح خرمشهر مثال‌زدنی است.

 

وی چهارم خرداد روز مقاومت دزفول را تبریک گفت و عنوان کرد: چهارم خرداد یادآور رشادت‌های مردم دزفول در مقابل آتش‌باران رژیم بعث عراق از طریق زمین و هوا است که دزفول بمباران شد اما در مقابل دشمن سر خم نکرد.

 

فرماندار اندیمشک خاطر نشان کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان ایران اسلامی در دفاع از وطن و نبرد حق علیه باطل است و مردم‌ دزفول در چهارم خرداد با مقاومت خود، حماسه آفریدند.

 

کد خبر 1178637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha