سند چشم انداز ٢٠ ساله نماز گلستان در حال تدوین/ جشنواره نماز «فجر تا فجر» در حال برگزاری است

محمدی با اشاره به سند چشم انداز ٢٠ ساله نماز گلستان، گفت: این سند در بهمن سال گذشته در جلسه شورای اقامه نماز استان مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «قاسم محمدی» امروز (سه شنبه ٣ خرداد) در نشست خبری اصحاب رسانه گفت: برنامه های ستاد اقامه نماز شامل بخش های فرهنگی و هنری، علمی و پژوهشی و ادبی و آموزشی است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز گلستان افزود: برنامه های متعددی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز و بنیاد فرهنگی حضرت موعود(عج) در سال جاری برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: برنامه های مصوب شده به مدیران کل استان اعلام شده تا در سطح ادارات کل و شهرستان های تابعه اجرا کنند.

 

محمدی با اشاره به سند چشم انداز ٢٠ ساله نماز استان، گفت: این سند در بهمن سال گذشته در جلسه شورای اقامه نماز استان مصوب شده و گروهی از هیئت تدوین سند در حال جمع آوری و تدوین این سند هستند.

 

وی افزود: در این سند چشم انداز ٢٠ ساله و آینده نماز تدوین خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز گلستان با اشاره به جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز «فجر تا فجر»، گفت: این جشنواره از فجر ١۴٠٠ تا فجر ١۴٠١ در دستور کار قرار گرفته و فراخوان آن اعلام شده است.

وی ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت های فعال و خودجوش فرهنگی، هنری و رسانه ای در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، نشان دادن کارکردهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نماز و شناسایی، معرفی و حمایت از آثار فاخر فرهنگی، هنری نماز و کمک به تولید و انتشار گسترده تر این آثار در جامعه از اهداف این جشنواره است.

 

محمدی با اشاره به قالب های این جشنواره، گفت: قالی علمی و پژوهشی شامل؛ تالیف، مقالات، رساله دکتری و پایان نامه های دانشگاهی و حوزوی، فرهنگی و هنری شامل؛ کلیپ، پادکست، موشن گرافی، پویانمایی، عکس و استوری در شبکه های اجتماعی، ادبی شامل؛ داستان، قصه، نمایشنامه نویسی و فیلمنامه نویسی، سرگرمی و آموزشی شامل؛ بازی و ابزارهای کمک آموزشی دستی و دیجیتالی است.

 

وی اظهارداشت: این جشنواره به صورت ملی و دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود و محدودیت سنی برای شرکت عموم وجود ندارد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز گلستان گفت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا بهمن امسال مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند.

 

وی افزود: تمامی برگزیدگان مرحله استانی و کشوری با تقدیم هدایای ارزنده تقدیر خواهند شد.

 

 

کد خبر 1178646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha