حضور شرکت موقوفه «دانش سلامت کوثر فارس» در نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی تهران

محمدی گفت: شرکت موقوفه «دانش سلامت کوثر فارس» به عنوان نماینده سازمان اوقاف و امور خیریه و اولین تولید کننده ایمپلنت‌ های ارتوپدی تیتانیوم در کشور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی تهران حضور می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا محمدی»، امروز (سه شنبه 3 خرداد) از حضور شرکت موقوفه «دانش سلامت کوثر فارس» در نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی تهران خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این شرکت به عنوان نماینده سازمان اوقاف و امور خیریه و اولین تولید کننده ایمپلنت‌ های ارتوپدی تیتانیوم در کشور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی تهران حضور می یابد.

مدیرعامل شرکت موقوفه «دانش سلامت کوثر فارس» افزود: بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از 3 تا 6 خرداد با حضور شرکت‌های برتر داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های تهران دایر است.

وی اضافه کرد: شرکت موقوفه «دانش سلامت کوثر فارس» به عنوان تنها نماینده سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه تولید تجهیزات پزشکی و در غرفه 25 سالن میلاد A31 حضور دارد.

محمدی اعلام کرد: این شرکت از سال 91 در قالب خدمت رسانی به نیازمندان و بیماران و تهیه و تولید ایمپلنت و نیل ‌های ارتوپدی فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر بیش از 500 قلم کالای ضروی در گروه های کالایی ایمپلنت های ارتوپدی، ستون فقرات، نور و سرجری، دندانی و طب ورزشی تولید می کند.

کد خبر 1178659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha