لزوم جهاد تبیین در پشت خاکریز جراحی اقتصادی

حسینی پور با بیان اینکه دولت سیزدهم با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی به دنبال اصلاح اقتصاد که اقدام شجاعانه‌ای است، گفت: سرداران و فرماندهان دفاع مقدس بین مردم شریف و قابل اعتماد هستند می طلبد با تبیین دستاوردهای انقلاب به امید آفرینی در جامعه کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ «سیدمحمود حسینی پور» امروز(۳ خرداد) در نشست صمیمی با سرداران و فرماندهان سپاه کربلا و لشکر عملیاتی ۲۵کربلا بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه نبرد خونین بیت المقدس یکی از استراتژیک ترین عملیاتی های رزمندگان اسلام در تاریخ معاصر علیه سپاه کفر بوده که منتج به تغییر راهبردی فضای راهبردی انقلاب اسلامی گردید، اظهار کرد: این عملیات تضمین استمرار حرکت انقلاب اسلامی شد.

 


استاندار مازندران با بیان اینکه اگر فتوحات عملیات بیت المقدس نبود امروز شاهد تداوم و بقای انقلاب نبودیم، گفت: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» جمله استراتژیک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) بوده است.

 

 

وی این جمله در اوج غربت جمهوری اسلامی ایران بیان شد چراکه هنوز انقلاب ایران اسلامی هنوز در ساز و کارهای بین المللی تثبیت نشده بود و این جمله جایگاه ملت ایران را برای دنیا تبیین کرد، افزود: خرمشهر در عملیات بیت المقدس آزاد شد و این آزادسازی رویش جدیدی در انقلاب اسلامی ایجاد کرد و زمینه ساز پیروزی های دیگر رزمندگان دفاع مقدس رقم زد.

 

 

حسینی پور ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مازندرانی در حماسه مقاومت خرمشهر، گفت: ثبات و استقرار کامل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه رهاورد آزادسازی خرمشهر بود.

 

 

وی با بیان اینکه امروز در تعریف جغرافیای جنگی داعش تا بیخ گوش بشار اسد آمده بود و سپاه اسلام با فرماندهی سردار شهید قاسم سلیمانی داعشیان را محکوم به شکست کردند، افزود: ۴۳شهید مدافع حرم مازندران نیز در حذف داعش از منطقه نقش آفرین بودند.قدردان ایثار شهدا و خانواده های معظم این شهدا هستیم.

 

 

حسینی پور با بیان اینکه استکبار به دنبال مدیریت دنیا است اما انقلاب اسلامی در برابر آنها قد علم کرده، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به نقطه ای از شکوفایی رسیده که سیاستمداران آمریکایی اثرگذاری و نفوذ ایران در انتخابات آمریکا را معترف شدند.

 

 

وی با بیان اینکه دولت ها متولی اصلی اقتصاد هستند، افزود: دولت ها به انتخاب مردم روی کار می آیند و تا کنون چند دولت از ابتدای انقلاب تا کنون داشتیم که وابستگی شان به ولایت فقیه همانند مجموعه سپاه باشد در برخی از دولت ها همانند دولت دوازدهم شاهد دلبستگی هایی به غرب بودیم که این اوضاع اقتصادی را برای کشور رقم زده است.

 

 

حسینی پور به جسارت و شجاعت دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد اشاره و بیان کرد: جراحی اقتصادی دولت آخرین خاکریز ایران اسلامی برای شکوفایی و توسعه انقلاب اسلامی است.

 

 

وی با بیان اجرای جراحی اقتصادی دولت آرزوی چندین ساله مقام معظم رهبری بوده است که آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور آبروی خود را برای تحقق این مهم به میان آورده است، گفت: مردم و مسئولین باید به دولت کمک کنند تا در این طرح موفق شود.

 

 

حسینی پور به تغییرات مدیران و فرمانداران در استان مازندران اشاره و اظهار کرد: تاکنون ۲۲فرماندار در استان جابه جا شده اند.

 

 

وی با بیان اینکه همه نیروهای انقلاب در دولت سیزدهم احساس وظیفه کردندو پای کار هستند، گفت: همگان باید تلاش کنیم افق جمهوری اسلامی ایران که رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کردند محقق شود.

 

 

حسینی پور به فرصت جنگ روسیه و اکراین اشاره و بیان کرد: قراردادهای خوبی در پی این جنگ با روسیه منعقد خواهد شد توسعه خوبی را برای مازندران شاهد خواهیم بود.

 

 

وی به رشد ۸درصدی اقتصادی که دولت هدفگذاری کرده اشاره کرد و گفت: استکبار به شدت به دنبال ناامید کردن ملت شریف ایران اسلامی است و سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس باید با جهاد تبیین به امید آفرینی بین اقشار مختلف جامعه کمک کنند.

کد خبر 1178682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha