نمایشگاه«چش سو» در گالری سوره حوزه هنری مازندران گشایش یافت

نمایشگاه«چش سو»آثار تصویرگری «مریم فضل الله نژاد» به مناسبت سالروز فتح خرمشهر امروز(۳خرداد) با حضور «مهدی معصومی» رئیس حوزه هنری مازندران در گالری سوره حوزه هنری گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «مریم فضل الله نژاد» کارشناس گرافیک و ارشد تصویرسازی با بیش از  ۱۵ سال سابقه فعالیت در زمینه هنر و به‌ویژه تصویرگری که در دانشکده قدسیه ساری مدرس است، امروز(۳خرداد) در حاشیه بازگشایی نمایشگاه نقاشی «چش سو» یا همان نور دیده در گالری سوره حوزه هنری مازندران اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و ویژه گرامیداشت مادران، همسران و فرزندان شهدا  برپا شده است.

 

خالق آثار نمایشگاه «چش سو» با بیان اینکه ۲۰کار تصویرسازی در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته، گفت:‌شیوه کار رنگ آمیزی دیجیتال است.

 

وی با بیان اینکه تعدادی از کارها ابتدا طراحی شده و بعد در فتو شاپ اسکن و رنگ آمیزی شده است، افزود: این نمایشگاه اولین آثارم است که با تکنیک دیجیتال کار کردم صفر تا صد با قلم نوری در فتوشاپ انجام شده است.

 

 

فضل الله نژاد پیرامون ایده برپایی نمایشگاه آثار تصویرگری با الهام از بوم مازندران بیان کرد: تلاش دارم به دو زبان انگلیسی و مازندرانی در کنار زبان فارسی ارائه کار داشته باشم.

 

 

به گزارش شبستان،  نمایشگاه «چش سو»  از امروز به مدت یک هفته در گالری سوره حوزه هنری مازندران میزبان علاقه مندان به حوزه هنرهای تجسمی می باشد.

 

 

وی با بیان اینکه مخاطب ما نسل جوان هستند و برای اثرگذاری بیشتر روی این نسل در حوزه دین و دفاع مقدس باید ذائقه مخاطب را بشناسیم تا مخاطب جذب شود، افزود: انتخاب تکنیک دیجیتال همخوانی با مخاطب نوجوان و جوان دارد.

 

 

فضل الله نژاد درخصوص جایگاه حوزه هنری در حمایت از هنرمندان، اظهار کرد: حوزه هنری با ارائه پروژه و دادن طرح و ایده به هنرمندان زمینه شکوفایی این قشر را فراهم می کند که قدردان این همراهی هستیم.

کد خبر 1178691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha