تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و ادارات دولتی آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و ادارات دولتی این شهرستان به علت افزایش گرد و خاک و آلودگی هوا خبر داد

دکتر علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوای استان اصفهان، مدارس، دانشگاه ها، اداره ها و مهدهای کودک شهرستان‌ آران و بیدگل چهارشنبه چهارم خردادماه تعطیل شد.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل  گفت: بر این اساس  به منظور پیشگیری از تهدید سلامت عمومی شهروندان، مدارس، ادارات، دانشگاه‌ها و مهدهای کودک شهرستان‌ آران و بیدگل به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در روز چهارشنبه تعطیل شد.

 

رضایی افزود: با ورود سامانه ناپایدار جوی به اصفهان ۱۴ کانون داخلی گرد و غبار در این استان در کنار کانون گرد و غبار از شمال عراق، از امروز تا اواخر وقت فردا وزش باد شدید، طوفان لحظه‌ای، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در نیمه شرقی، مناطق شمال و مرکزی استان پیش بینی شده است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در برابر آلودگی هوا تأکید کرد و از همه شهروندان خواست نسبت به تردد در سطح شهرستان خودداری کنند.

 

کد خبر 1178765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha